ICS - Android 4.0.3 diskusion {{forumTopicSubject}}
Hej derude
var så snothamdrende dum at komme til at opdatere min samsung galaxy s2 igår, til deres nye smarte, 4.0.3 aka Ice Cream Sandwich, og det er da godtnok noget af det værste LORT! har så mange problemer med den nye så det er til at brække sig over.. overvejer stærkt at roote min mobil til den ¨ægte¨ ICS, da det samsung kom med forleden, er noget lort..
hvad syntes i ? skriv gerne hvad problemer i har oplevet og jeres mening om lortet, og evt om i også overvejer at roote lortet...
af problemer jeg har, kan bl.a nævnes : ingen mulighed for screenshots, GO locker funker som røv, da den sætter BÅDE org. dias OG go lockers på, dvs, 2x lås, den lagger tit, sluger strømmen på ingen tid, smileys er lort, grafik for sløset, ikoner i toppen er lort, jobliste er OK men stadig på randen, ikoner i indstilinnger er LORT, wifi knap er SINDSYG langsom, førhen gik der kun et øjeblik, så var der internet, men nu, flere sekunder....
jeg kan blive ved, det er VIRKELIG en lorteopdatering...
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 206 Svar: 678
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 334
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.076
apr 2011
der er RIGTIG mange som er utilfredse, og sidder i dette øjeblik og leder efter firmware til 2.3 da jeg er blevet så træt af 4.0 efter under 20 timer...
og nej, der er ikke gået noget galt, den fungere skam fint, altså, som lort, men som samsung vil have den skal.. haha
apr 2011
jan 2007
Nej jeg har ikke været rundt på diverse fora og kigge.. Har hun kigget i diverse nyheder og deres kommentarer dertil.. Har ikke selv en SGS2 så ingen grund til at gå i dybden med det.. Men diverse nyheders kommentarer siger netop at folk er rigtig glade for det.. Det betyder jo ikke der kan ligge noget andet under.. men det er da mega skod hvis det er tilfældet !
Dog ville jeg ligegyldigtg om jeg selv har telefonen eller ej, anbefale dig at roote den og smide custom rom på .. Det er ALTID bedre og har altid været det.. Det er det første jeg gør når jeg køber en HTC.. Dog kører deres standard software glimrende, men hvis man smider en custom rom på, kører det bare bedre!
apr 2011
men stadig, en mobil til den pris, burde sku ikke være nødvendig at roote, altså det er forståeligt med IDev. men sku ikke her.. hehe
jan 2007
Det med problemerne kommer jo helt an på hvilken custom rom du vælger.. Det er jo lidt forskelligt hvad de har af problemer.. Nogle custom roms bygger på originale roms der er tweaked = De har som regel ingen problemer, men heller ikke noget nyt, de er bare hurtigere.. Så er der dem der har det allernyeste som selv producenten ikke engang har overvejet om skal releases = De har flere problemer end de andre, tilgengæld får du det nyeste af det nyeste.. Hastigheden på dem kan svinge meget..
Og det med garantien er rigtigt ja, men du kan jo bare ligge standard softwaren på den igen, hvis du får behov for at sende telefonen ind, så kan de ikke se nogensteder at den har været rootet.. Selvfølgelig er det ikke sikkert det er muligt alt efter hvordan telefonen har det, men selv om du mister garantien synes jeg stadig det er det hele værd !
apr 2007
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 414
En ven jeg kender har Galaxy s2 og han melder os om problemer - specielt hans lyd
apr 2011
tror jeg må prøve med at roote den til ICS rå først, og duer det ikke, så ryger den sku tilbage til en custom gingerbread firmware.. hehe
apr 2011
danni - ja, ser nu her, ICS er jo nemllig IKKE lavet til tablets, det er 3.2 nemlig, også kendt som HoneyComb aka HC2
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 414
Er udemærket klar over at HoneyComb var til tablets.
ICS kommer med alle fremtidige Android tablets, så mon ikke Google har videreført noget fra HoneyComb ind i selve ICS ?
apr 2011
apr 2007
apr 2011
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
Det hele virkede fint lige indtil den begyndte at blive utroligt langsom, suge batteritid som bare fanden, lagge og crashe mine apps
indtil videre har jeg prøvet at opdatere alt og gendanne til fabriksinds. som de skriver på mobilsiden.dk at man skal... jeg synes bare ikke at det har gjort noget som helst for sagen.
apr 2011
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
apr 2011
jan 2011
Følger: 1 Svar: 1
Men har opdateret den til Android 4.0.3. Og er du gal noget lort....
Der er bare intet i den der virker særlig godt...
Hvordan kan jeg få den tilbage til 2.3 som den blev leveret med??
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
apr 2011
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
ICS - Android 4.0.3 diskusion