{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

HTC Sensation ICS {{forumTopicSubject}}

ICS opdateringen er nu tilgængelig til HTC Sensation i nordiske lande. Er der andre der har opdateret deres Sensation til ICS? (Android 4.0)

Jeg hentede den idag men efter virker min facebook app ikke rigtigt. Vil bare høre om andre også har problemet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC Sensation ICS
  • #1   9. mar 2012 Min Facebook app har også sit eget liv, lige for tiden. Og det er på 2.3...
    Så måske er det ikke Ics der er problemet.

• #2   9. mar 2012 Okay. Når jeg går ind i min facebook app så kommer det der loading ikon bare frem så kommer statusopdateringerne frem og så forsvinder de igen hurtigt lige efter og så står der bare det der loading ikon.

Men du skal da opdatere til 4.0 så. Den burde være tilgængelig for dig nu.

• #3   9. mar 2012 Min er blevet hurtigere på FB efter opdatering

• #4   9. mar 2012 Det er det samme her....
    Min phone er til rep, så lige for tiden køre jeg med en gammel Legend, så det går sgu nok ikke med den. Selvom den godt nok er rooted.

• #5   9. mar 2012 Jesper B: Okay. Så er det nok bare det almindelige vrøvl med appen.

Men ja min er også blevet langt hurtigere og mere flydene i det hele taget. Meget lækker update ellers.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #6   9. mar 2012 Jeg har lige opdateret min, og har absolut ingen problemer med facebook.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#7   9. mar 2012 Tilgengæld kan jeg ikke åbne Sms, fedt.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

#9   9. mar 2012 Nevermind det virker igen smiley
    Den skulle bare have noget tid første gang sms skulle åbnes efter updaten.
    Så alt virker perfekt her. Også HTC sentation.

• Dennis N
    Dennis N Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 64
    #10   9. mar 2012 altså min vil heller ikke åbne sms, den står bare med indlæser når jeg forsørger at åbne en samtale? nogle der kan hjælpe?

• #11   9. mar 2012 Jeg oplevede det samme med SMS. Det tog bare rigtigt langt tid første gang man prøver at åbne SMS.

Jeg åbnede SMS og det tog ret lang tid at loade så gik ud igen og da jeg så gik ind i SMS igen var alle SMS'er der.

• Dennis N
    Dennis N Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 64
    #12   9. mar 2012 jamen jeg er kommet ind i sms nu, nu er det bare beskederne jeg ikke kan komme ind i?:/

• #13   10. mar 2012 jeg mangler det der htc sense program.. der er kommet en ny som hedder htc hub.. men den er da dum og roddet og kan ikke finde min batteri widget som jeg havde før.. smiley

Kommentér på:
HTC Sensation ICS

Annonce