{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fortrydelsret på bærebar ?
  • #1   22. jan 2012 Ikke i en fysisk butik, du har kun fortrydelsesret når det er et produkt du køber på nettet... Så kan du lære at lave en tester i butikken istedet. Det må man altså godt hvis de står fremme som demo.

  • bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #2   22. jan 2012 Kort og godt.... NEJ

    Ikke når du har købt den i en fysisk butik, hvis du havdekøbt den online, så havde du 14 dage


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #3   22. jan 2012 hvis man køber den online og prøver den hjemme, så men den gerne sendes retur og man får penge tilbage så


  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 537
    #6   22. jan 2012 hvis den var købt på nettet, OG startet op, så ville dine 14 dages fortrydelsesret ikke være gældende mere.

    nogle tillader at du åbner pakken for at SE på indholdet, men så snart du starter en computer op, så har du også samtidig accepteret licensvilkårne til styresystemet.


    men ellers kontakt dem, kan jo være de vil tage den tilbage mod et nedslag i prisen.


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #7   22. jan 2012 så er det mok bedre at gå op i butikken og stress test den bærebar man har kigget på inden man køber den

  • #8   22. jan 2012 Når du køber den i en fysisk butik, så har du ikke ret til at returnere den. Det er sådan det står på papiret.

    Der er dog nogle butikker som gerne returnere varer, selvom kunden ikke har krav på det. Det er hvad man kalder god kunde service smiley

    Så måske vil de give dig pengene igen, måske ikke. Det kan også være at du kan få et tilgodebevis (det er nok det mest sandsynlige) da pengene så stadig bliver i firmaet.

    Prøv at snak med dem der hvor du købte den. Jeg er sikker på at de også er interesserede i en løsning hvor begge parter er tilfredse.


  • #10   22. jan 2012 Som andre også siger. Hvis den bliver købt i butikken, er det helt op til den enkelte butik.

    Det bedste at gøre (hvis muligt) er at bestille den på nettet, og så afhente den i butikken. Så får du stadig de 14dages fortrydelsesret.

    Det har jeg ofte gjort med forstærkere og lignende.


  • #11   22. jan 2012 Og med 2 mobiltelefoner vi har i dag, er det nemt at kigge i butikken (og så lige gå på nettet og bestille den og så så tage den med med det samme.

  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 537
    #12   22. jan 2012 fra elgiganten
    http://www.elgiganten.dk/cms/c-uE8KeQuwiGYAAAEoccAK.7Tw/returret-og-reklamationsret

    så nej de tager den heller ikke bare tilbage når den har været startet op....

    <i>Køb i varehusene:

    Du har 14 dages returret fra du modtager varen. Der er dog følgende begrænsninger:

    - Der er ingen returret på varer solgt med abonnement.

    - Der er 14 dages returret på mobiltelefoner købt uden abonnement, såfremt varen er i ubrudt emballage.

    - Der er 6 dages returret på GPS/PDA i brudt emballage og 14 dages returret i ubrudt emballage.

    <b>- Der er 14 dages fuld returret på det øvrige sortiment, dog skal software, film, musik og forbrugsstoffer (batterier, blækpatroner mm.) være plomberet.

    </b>- For alle varer gælder det, at der skal kunne fremvises original kvittering og varerne leveres retur i væsentlig samme stand, som ved købet!



  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 537
    #13   22. jan 2012 software er også styresystemet på en computer, og hvis du tænker bare lidt efter så er der også produktnøglen på f.eks. windows (alle versioner), nu arbejder min fætter i en elgigant i stor københavn, så udtaler mig ikke om noget jeg ikke kan stå inde for...

    så din lille sætning
    <b>Er en direkte løgn og jeg synes det er irriterende at folk skal udtale sig om noget, de ikke har en skid forstand på? smiley

    </b>

    kan du stikke hen hvor solen ikke lyser mest op >o)


  • #14   23. jan 2012 Hvorfor mødes i ikke i el-giganten og slås til døden om det? Så slipper vi andre for at se på det her.

    Tråden handlede om fortrydelsesret, ikke hvem i kender i el-gigant miljøet.


Kommentér på:
fortrydelsret på bærebar ?

Annonce