{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

Lars I
Lars I
Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70

Iphone 4s er den det værd? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal ud og have en ny mobil.. Men er i tvivl om jeg skal vælge den nye iPhone 4s.. eller bare den lidt ældre iPhone 4..

er der nogle store problemere med den nye?
og har hørt lidt om batteri skulle være utroligt dårligt der i?

Og er der nogle rygter om hvornår en evt. iPhone 5 kommer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4s er den det værd?
  • #1   17. dec 2011 Der er en iphone 5 på vej, men hvornår den kommer ved jeg ikke. og det er der ingen andre der ved heller smiley

Men jeg gik fra 4'eren til 4s. Og jeg mærker ikke nogen forrængelse. Men kan mærke den er hurtigere i diverse programmer. smiley og batteriet mærker jeg ingen forskel på.
    Jeg smider den til at lade hver aften når jeg går i seng, og det gjorde jeg osse med 4'eren

Mvh Mads Holm

• #2   17. dec 2011 Jeg kan slet ikke anbefale Iphone.

Forstår ikke folk er så tilfredse. Har haft min 4'er i et års tid, det er min anden nu, grundet ualmindelig ringe antenne.

I 1år har jeg levet med at den afbryder forbindelsen i en samtale, samt problemer med at logge på nettet.

Jeg skal ikke ha det lort igen.

Min gode gamle Nokia 8800 Carbon arte er der fandme aldrig bøvl med. Aldrig!!!

• #4   17. dec 2011 jeg er også rigtig glad for min 4er og syntes den kan rigeligt og tvivler på at 4seren er så meget bedre.. så ville heller ikk selv bruge de penge på 4seren selvom at det var 3dage før 4seren udkom jeg købte min 4er så skal der bruges et hurtigt net ja så fatter jeg min pc.. der er alligevel ingen mobiler der lever op til nethastigheden på en pc og så vigtigt er nettet heller ikke at jeg ikk kan vente de 15-30sek det tager og loade en side på 4eren... tilmed holder min 4er strøm i 2 dage

• #5   17. dec 2011 jeg opgraderede fra en 3GS til en 4S i november, og jeg har udelukkende været tilfreds med købet indtil videre. 4S'eren ER hurtigere/kraftigere end 4'eren da den er udstyret med Apple's A5 processor (den samme som der sidder i iPad2), og jeg har tydeligt kunnet mærke det i spil og programmer.

4S'eren har også en ny og forbedret antenne, og jeg har ikke oplevet nogle problemer med signalet, selv i zoner hvor jeg ved der er rimelig dødt med signal. På det punkt vil jeg mene at den outperformer 4'eren totalt.

Batteri levetiden er dog lidt sketchy, men det skyldes en software fejl, og Apple er igang med at rette fejlen, så man kan nok godt forvente at det bliver bedre når den næste store opdatering til iOS bliver frigivet. Jeg kan godt have min 4S'er til at holde 2 dage ved normalt brug (sms, samtale, surfing på nettet osv), men lader den dog oftest hver aften.

Kameraet fik også en væsentlig opgradering på 4S'eren, så hvis man gerne vil have et godt kamera i sin telefon, så bør man overveje 4S'eren. Opgraderinger inkluderer blandt andet større linse, ny billedsensor/chipset og video i 1080p med en okay billedstabilisering. Det er dog stadig håbløst at tage billeder i mørke rum uden blitz, men det er jo ret generelt for kamera telefoner! smiley

om 4S'eren er pengene værd kommer 110% an på hvad DU gerne vil have i en telefon! Jeg nyder dagligt godt at de features 4S'eren har, så jeg kunne ikke have fået bedre telefon til mit behov. Måske findes der telefoner der passer bedre til dig?
    Jeg vil til enhver tid anbefale 4S'eren over 4'eren, men måske var det også værd at overveje Samsung Galaxy S II eller lignende hvis du i forvejen er i tvivl?

og btw, med hensyn til iPhone 5, så kunne det være typisk Apple at frigive den i første halvdel af 2012, højst sandsynligt samtidig med frigivelsen af iPad3, der også skulle komme næste år. Begge dele afhænger dog af om Apple kan få deres A6 processor produceret. Apple (og mange andre firmaer) er stadig meget ramt af tsunamien i Japan, for det er der Apple får mange af deres ting produceret. Så hold øje med A6 processoren, for det bliver når den engang er klar til brug at de andre produkter højst sandsynligt vil dukke op! smiley

• #7   17. dec 2011 Jeg har en iphone 4s - jeg oplever også at signalet pludselig forsvinder, telefonene bliver afbrudt, i skolen kan jeg pludselig ikke bruge nettet men udover det synes jeg den er god smiley tager gode billeder, nem at skrive på, er hurtig osv.

• #10   17. dec 2011 Nicolai
    Hvis du ikke har oplevet problemer, hvorfor har du så haft 10 af dem ?

• #11   18. dec 2011 Dvs. at du køber 2 af den samme hver gang, bare fordi jaaa? haha:D

• #12   18. dec 2011 Meister T:
    Dermed indirekte sagt, at hvis du allerede har en 4 er det ikke nødvendigt at upgradere! smiley

anyway, min bror havde en 4 som jeg har leget en del med inden jeg købte min 4S'er, og jeg kunne sagtens mærke forskel på dem. Vi prøvede også direkte at sammenligne dem back-to-back smiley

men ja, det er da lidt en forskel at gå fra 3GS til 4S smiley

Kommentér på:
Iphone 4s er den det værd?

Annonce