{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

iphone 4s ? {{forumTopicSubject}}

jeg har en iphone 4s som jeg jeg overhovedet ikke kan finde ud af nu,min søster og mig havde prøvet at synkronisere den for at ligge billeder fra den over på computeren men computeren valgte i stedet at overføre alt til iphone,og oveni slette alt musiken på iphone,heldigvis fandt vi de fleste sange igen,resten ved jeg ikke hvor er,kan det være rigtigt at købte ting bare forsvinder, og et andet spørgsmål,hvordan bliver sange man har købt fra itunes overført til ens konto så man har alle sine købte ting på computer? håber virkelig nogen kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone 4s ?
  • #3   4. dec 2013 Der er da brugt lidt tid på tegnsætning, men at den så er helt i vejret, og komplet ubrugelig er så en anden ting smiley

    Nu skal jeg ikke gøre mig selv for dygtig, men et lille hint er, at hver gang du trækker vejret i en sætning, så sæt et komma, og en færdig sætning får et punktum.
    Altså. 1: Filmen var vildt fed, men alt for lang. 2: Nu skal vi snart i seng.

    Ikke altid korrekt, men who cares, bare det bliver en anelse mere overskueligt.


Kommentér på:
iphone 4s ?

Annonce