1.111 visninger
|
Oprettet:
bærbar computer {{forumTopicSubject}}
Er det her en god computer til pengene, eller kan man få noget der er bedre til de samme penge?
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-pc/SANP305V5AS06/samsung-15-6-barbar-305v-hvid-pink
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 68
Generelt set, er der 3 mærker i min bog der holder: Asus klart nummer et, dernæst MSI og i en snæver vending, kan en Compaq gå an..
Det er kun et godt råd, brug det hvis du vil
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 32 Svar: 25
feb 2011
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
MSI, ASUS, Lenovo, Acer, Samsung, HP, Toshiba.
Der er masser af mærker, og næsten uanset hvad du vælger, så er lortet beregnet til at gå i stykker liiiiige efter at de er blevet 2 år gamle, da der så ikke er nogen reklamationsret på mere.
Jeg har haft en Acer som ikke var noget galt med, har haft en ASUS EEE som heller ikke fejlede noget, samt har en MSI nu som lige er fyldt 3 år. Og den kører stadigvæk uden problemer.
feb 2011
For det første, så tager du grueligt fejl.. Hvad bygger din viden på?
For det andet, så er Acer og Asus så langt fra hinanden hardware mæssigt.
Du kan da ikke bare tage din selvbestallede hardware viden og braldre den af, når manden spørger om noget seriøst. Det svarer til at han kører til mekaniker med bilen og mekanikeren siger at der er intet i vejen og på vej hjem, så taber han begge forhjul.
Nu har jeg arbejdet med hardware i snart 8 år og gør det stadig, og folk som dig der er så kloge, at de kan undvære hovedet, findes alle steder. Men hold da din "viden" inden for familien, hvor den kun skader jeres egne maskiner..
bærbar computer