{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Bærbar computer {{forumTopicSubject}}

Er dette et godt tilbud? http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=761825
spørgsmålet ville være, om det er bedst at slå til nu (skal senest bestille den d. 5 januar) eller om jeg skulle vente og se om der kom et lignede tilbud.

Prisen er lige i toppen af hvad jeg ledte efter - havde kigget på mellem 4300,- og 4700,-
Men tilbud er svære at stå for, medmindre der kommer andre bud smiley


Kommentarer på:  Bærbar computer
  • #1   18. dec 2012 Skærmen kan jeg godt leve med - og vil for det meste have sluttet den til strøm, så batteriet bliver ikke brugt så meget.
    Regner ikke med at skulle skifte noget i den, men er der en anden du hellere vil anbefale?


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #2   18. dec 2012 Hvad er dit behov? Skal du spille?

  • #3   18. dec 2012 Sir. hvis han har en film i 1080p og sætter den til tv med hdmi viser den 1080p, det andet er da noget fis smiley

    og ja til 5000kr er den fin. smiley


  • #4   19. dec 2012 Skal ikke spille, men redigere videoer på computeren og se film.
    Måske vil jeg se om den kan trække nogle mindre spil, det ved jeg ikke endnu.

    Okay Martin, lyder super - så bliver det nok den, medmindre jeg kan skaffe noget billigere her på lanzarote, der er ikke noget tax, så må lige se om det kan betale sig smiley


  • #5   19. dec 2012 hvis du skal redigere video ville jeg bestemt gå efter bedre processor og ram og mindre grafikkort smiley

  • #6   19. dec 2012 Kan du give specifikationer på en computer som ville være iorden til den pris (ca) :)?
    For jeg har ingen skid forstand på det smiley



Kommentér på:
Bærbar computer

Annonce