{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.762 visninger | Oprettet:

Hvor mange Mbit skal man min. have for Ps3? {{forumTopicSubject}}

Mig og min familie overvejer at købe et sommerhus, men i området ser det ud til at man max kan få 3 mbit. Der står de steder jeg har kigget at 10 mbit er anbefalet for computerspil, så er det ikke muligt at f.eks. spille ps3 med 3 mbit forbindelse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange Mbit skal man min. have for Ps3?
  • #1   27. sep 2011 Ok. De spil jeg plejer at spille er spil som fifa, cod, battlefield og nogle bilspil.

Men altså er 10 mbit over 3 gange så hurtigt som 3 mbit eller kan man ikke helt regne det sådan ud? For så er 3 godt nok ikke meget

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 472
    #3   27. sep 2011 Den gang jeg fik min første ps3 for godt 3 år siden havde jeg kun 2 Mbit og det gik fint nok.

• #4   27. sep 2011 Nå det lyder da godt smiley

• #5   27. sep 2011 Du skal kigge på den ping tid du får. Som flere har skrevet er en lille forbindelse nok til mange ting. Jeg kan huske at netcafeen i roskilde for år tilbage havde 120 pc´er og havde en samlet 2mbit. Og det kørte bare kanon godt, så selvfølgelig kan du bruge en 3 mbit. Omvendt kræver spillende mere og mere, da der bliver sendt flere og større pakker end der gjorde i "gamle" dage. Hvis ikke du kan få andet end 3 mbit, så er det vel også fint nok, meeen, personligt ville jeg nok gå efter min. 10mbit hvis jeg vidste jeg skulle bruge det til spil.

• #6   27. sep 2011 2 mbit er nok bare der er hurtig svartid.

• #7   27. sep 2011 Okay, takker for svarene smiley

• #8   27. sep 2011 Altså du har vel intet valg. Din far og mor finder vel ikke et sommerhus et andet sted for at du kan få 10 mbit.

• #9   27. sep 2011 Kan jo være at man godt kan få mere, men som det ser ud på sådan et kort de har over internettet ser det ikke ud til mere end 3. Men man ved jo aldrig.

Og jo de gider heller ikke et langsomt net smiley

• #10   27. sep 2011 Så hvis de finder drømme sommerhuset og man kun kan få 3 mbit? så vil de hellere finde et andet? arrrrh smiley den bider jeg ikke på. Men ski nu være med det, hvor har du tjekket ?

• #11   27. sep 2011 Du kan ikke bruge "kort på nettet" til noget. De tager ikke højde for den virkelige ledningsvej, dæmpning osv, så det kan gå begge veje smiley

Kommentér på:
Hvor mange Mbit skal man min. have for Ps3?

Annonce