{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone 4
  • #1   30. jul 2011 Kommer an på om telefonen er sim-låst eller ikke smiley
    Desuden hvorfor investere i iPhone 4 når 5'eren er lige på trapperne? Det er ikke in at have en iPhone 4 mere.


  • Per N
    Per N Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 144
    #2   30. jul 2011 der er jo ingen der ved hvornår 5 kommer.. det er kun rygter

  • #3   30. jul 2011 men nu var det jo heller ikk det spørgsmålet lød på

  • #4   30. jul 2011 Kan hun godt vil jeg mene - men så betaler hun for 2 abbo'er?

  • #5   30. jul 2011 ja men det andet koster kun 29 kr. pr månede

  • #6   30. jul 2011 Kristian O

    Og hvem har så bildt dig ind det ikke er "in" mere??

    TT:

    Mig bekendt er alle Iphones i dag oplåst når man køber dem.

    Min var ihvertfald ved TDC.



  • #7   30. jul 2011 Okay

  • #8   30. jul 2011 Nikolai S: Bildt ind? Hvis du stadig synes at en iPhone 4 er "in" at have, så er du godt nok langt bagude i tiden, wauw. Det var smart for over et halvt år siden, nu er det jo bare et allemands eje, og der er intet stilet i det (-: Da den lige var udkommet var det ikon at have et, fordi folk troede/tror at det viser man har penge, men nej - en iPhone er billig og intet værd.

    Og nej, den er ikke in mere, ligesom en Mac, iPad, Imac osv. heller ikke er smiley


  • #9   30. jul 2011 Overvejet at lade være med at lade dig gå på af, hvad der er smart i en fart at have?? Men måske se lidt mere på det teknologiske??

    I4 kan sagtens pga design og teknologi, stadig holde 1-3 år mere.


  • #10   30. jul 2011 Haha, doh . Folk køber ikke en iPhone pga. dens kunnen. Så burde det være samme folk som kørte rundt i store Mercedes'er, Audi'er, BMW'er osv. pga. deres kunnen og teknologi ..

  • #11   30. jul 2011 Skød du ikke dig selv i foden med den kommentar?

    Man køber jo netop disse biler, pga deres kunnen, hvad havde du ellers regnet med??


  • #12   30. jul 2011 vil lige sige at det er ikke noget at gøre med om den prøver på at vise at man har penge, hun vil kun have den fordi at hun sys den er stilfuld, men hun har også overvejet en HTC sensation da hun i forvejen kender til android systemet. og jeg plejer selv at være rimelig viden inden for mobiler men er de seneste år ikke fuldt så meget med i det da jeg selv render rundt med en HTC Magic som dog er rootet til android 2.1

  • #13   31. jul 2011 Nikolai S: Jeg synes en lort er dum, men du er da dummere. Tror du selv sådan nogle papir nussere, og direktører køber en bil pga. dens kunnen, eller pga. dens udseende, og hvad den siger om den? ..

    Du da for dum. En hver lille papir nissefar køber da kun en stor Mercedes, BMW, eller Audi pga. dens udstråling, ikke en skid efter hvad den kan. Den Lancer Rallitart 2010 jeg havde købte jeg da heller ikke pga. dens SST gearkasse, dens "utallige" undervogns opsætninger osv. Det var da kun pga. dens 240HK 2.0 Turbo motor, udseende og kunnen ..


  • #14   31. jul 2011 Lad være med at kalde mig for dum mester;) Diskuter på et normalt niveau;)

    Hold dig til fakta og ikke personlige holdninger.

    Lad være med at påstå de tyske mærker ikke er kvalitet, for det ved både du og jeg ikke passer. Du har ret i at nogle køber dem, pga udseende osv. Men det er stadig kvalitet!

    Og det samme gælder for Iphone/Ipad.. Begge indeholder ting, som gør at den sagtens kan leve 2-3 år. Det kan godt være DU og DIN vennekreds ser anderledes på det, men det har jo intet med produktets kvalitet at gøre.


  • #15   31. jul 2011 Nu vil jeg til hver en tid hellere købe Japansk som Toyota & Honda, istedet for Tysk .. NETOP af den grund at jeg synes tyske biler er noget lort. Du er så dum mester .. Morale er godt, dobbeltmorale ikke så godt. Du siger man skal holde personlige holdninger ude, men alligevel kan du alligevel sige på vores begges vejne at jeg synes tysk er kvalitet ..

    Altså jeg kan købe sokker nede i Aldi som kan holde 10 år hvis ikke jeg bruger dem. Pointen er bare: Folk køber ikke etc. en mobil efter hvad den kan, men efter hvad der er in smiley Ligesom biler smiley Det var sjovt som Toyota Supra, Nissan Skyline, Nissan Silvia osv. ligepludselig blev allemands eje på kort tid, og se det i øjnene, hvad kan den bil overhovedet? Ikke en skid .. men de ER in at have - det er iPhone ikke mere smiley og alt andet Mac smiley


  • #16   31. jul 2011 Kan du ikke diskutere uden at komme med nedsættende bemærkninger??

    Hvis ikke, så tror jeg bare snakken stopper her.



  • #17   31. jul 2011 Min point er bare: Du er dum,

  • #18   31. jul 2011 Kristian O

    Har vi 2 et problem??


Kommentér på:
iphone 4

Annonce