{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

iPhone 4 {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Håber at I har det godt.
Og god efterårsferie, til jer som har det fra i morgen af. (:
Jeg har en iPhone 4, hvilket jeg har haft i omkring 1 1/2 år, tror jeg.
Her til aften ser jeg lige på nogle billeder på pc, som jeg lagde ind fra et kamera, her i weekenden. Så kom jeg lige til at klikke på videoer, og så kom nogle videoer frem af mine veninder og jeg, fra da jeg vi var yngre, og ej hvor var det sjovt at se dem.
Men på mange af de videoer da mine veninder og jeg var små, kunne vi godt li' at lave gyserfilm, shows, musikvideoer og den slags. I nogle af videoerne ligger jeg hurtigt mærke til, at vi har pauset filmen flere gange, mens vi optog. Så filmen ville se mega sej ud, når vi så skulle se den færdig. Dengang havde mange de telefoner hvor det var muligt at pause, undervejs. Jeg havde selv en meget populær Sony Ericsson på dette tidspunkt, og næsten alle mine veninder på filmene havde den samme. Men nu hvor alle telefonerne er nyere, og mange har fået Smartphones, så er telefonerne for nye til, at det er lavet så man kan pause sine film, undervejs. Mine veninder og jeg, savner det. For det var så sjovt, at kunne pause sine film, undervejs. Så jeg vil bare høre, om nogle af jer ved om man kan gøre noget, for at det kan lade sig gøre på en iPhone 4. Er der nogle Apps som leverer dette, eller hvad? Hvis nogle har et bud, eller ved noget, så skriv lige. Det kunne være mega fedt ! Knus smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 4
  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #1   14. okt 2013 Sikke en sort omgang du har fået brygget sammen, prøv igen og undlad alt unødvendigt denne gang, du skal have hjælp til et problem - ikke skrive en dagbog.

Kommentér på:
iPhone 4

Annonce