{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone 3gs - iphone 4
  • #1   22. jun 2011 via itunes smiley har du haft en 3gs og har fået en 4?
    Fordi så synkronisere du din 3gs i itunes. Og efter det sætter du din 4 til og så kan du gendanne den ud fra den sidste synkronisering som er den du lige har lavet fra din 3gs. Så skulle det hele gerne ligge på din 4. Det gjorde det ihvertfald på min

• #2   22. jun 2011 Du kan købe den igen i AppStore. De er gratis hvis du bruger samme Apple id
    Og i nyeste iTunes skulle der vist være en liste med alt du har købt
    Alternativt kan du lave sikkerhedskopi på 3GS og indlæse på 4 smiley
    Er den jailbreaket kan du bruge pkgbackup (som gemmer ALT på din telefon. Selv indstillinger du har lavet ved jailbreak. Og alle ulovlige programmer ;))

• #3   22. jun 2011 Btw! ikke alle ting kommer med ved en backup fra 3gs til 4 smiley oplevede jeg selv. men alt hvad der er skrevet her er sandt smiley bare i gang

• #4   22. jun 2011 Ja jeg har en 3gs nu og har lige fået en 4'er, men den burde automatisk smide alle min ting over på min 4'er`?

• #5   22. jun 2011 Nej, du sætter din iPhone 3GS til og sikkerhedskopierer den.

Så sætter du din iPhone 4 til, gendanner og når den er færdig spørger den om den skal indlæse en sikkerhedskopi, eller starte som ny iPhone.

Der vælger du sikkerhedskopien i listen der hedder iPhone eller hvad du har kaldt din enhed, og så indlæser den alle spil, programmer og alt musik fra din 3GS, samt alle indstillinger over til din iPhone 4.

• #6   22. jun 2011 super, tak skal i have smiley

Kommentér på:
iphone 3gs - iphone 4

Annonce