{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.507 visninger | Oprettet:

LG optimus Black nulstilles? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik min black i morges, brugte den i 5 min, men synes den var mega langsom, så jeg gik på LG's hjemmeside, og så der var opdateringer til min fon. Gør som hjemmesiden siger, satte telefonen til med usb stik, kørte guiden som jeg skulle og så stopper den midt i den sidste opdatering. Min telefon står og siger: "S/W upgrate, please whait."

Jeg gør som guiden siger, fjerne stik, slukker, fjerner batteri, sætter det i igen, tænder og nej, min telefon siger stadig det samme.

Ringer til LG som bare siger at det kan de ikke hjælpe med, for jeg skulle have opdateret via WI-FI. Det står så ingensteder... Suk.

Ringer til Telmore som jeg har købt telefonen af, de siger den skal sendes til service i Esbjerg for at blive nulstillet.

Men, kan jeg ikke få det gjort her på sjælland, nu??

Fandme sur røv det her! Så, brug aldrig LG's hjemmesides guide til at opdaterer din Black med, det virker ikke-.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LG optimus Black nulstilles?
  • Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
  • #2   21. jun 2011 Nu har jeg ikke en Black, men en Optimus 2x.. Sluk telefonen. Hold tænd knappen nede samtidig med volume ned på siden af telefonen, indtil den tænder. Så laver den hard reset. Når den så er oppe og køre igen, går du på wifi-net. Går ind i indstillinger -> om telefonen -> softwareopdatering. Så søger du efter softwareopdatering og så installerer den det.

• #3   21. jun 2011 Tak, det er afprøvet men virker ikke. Telefonen tænder, men der kommer igen den famøse skærm frem som viser den opdaterer...

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
    #4   21. jun 2011 det er fordi at den software du har forsøgt at installere er blevet afbrudt midt i det hele

derfor er der sikkert ikke noget software som du kan gendanne med .
    så den skal desværre sendes ind eller du skal finde et sted i nærheden der kan gøre det

Kommentér på:
LG optimus Black nulstilles?

Annonce