{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken mobil kan i anbefale?
  • Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
    #1   23. dec 2011 SAMsung galexsy s2, super telefon,.. min søster har en, er hellere ikke meget til LG ..

• #3   23. dec 2011 Motorola 7500 !

• #4   23. dec 2011 gider du lige styre dig frank smiley

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
    #5   23. dec 2011 -

• Nicolaj T
    Nicolaj T Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Svar: 10
    #6   24. dec 2011 Alle 3 nævnte mobiler har omkring et år på bagen efterhånden og der er nye på vej fra begge producenter. Indtil videre har jeg ikke hørt dårligt om Samsung Galaxy Nexus, men prisen her er også lidt højere.

Du kan læse en anmeldelse her: http://www.mobiltjek.dk/mobiltelefoner/samsung-i9250-galaxy-nexus/#anmeldelser

• #7   24. dec 2011 Nicolaj T

samsung galaxy nexus er lidt skuffende fordi ics stadig har en del bugs,
    og kameraet i telefonen er heller ikk noget at raabe huraa for, ja det er hurtigt men men men billedkvaliteten er ikke naer saa go som paa sgs2.

min far havde koert til tyskland og koebt en nexus det er derfor jeg siger det ikke bare fordi jeg har haft en i haanden til en gatget messe, der kan man slet ikke faa et ordenligt indtryk af mobilen,

men alt i alt er det en go telefon men jeg ville vente lidt indtil ics har lidt flere maander paa banen,

Amira U
    jeg vil ogsaa sige sgs2 fordi den er mega hurtig og tager nogle extremt gode billeder og har en kanon skaerm,

sry men gaar lige i noget noerde snak her.

jeg vil ikke anbefale lg optimus x2 fordi de har ikke engang faaet android 3 gingerbread de koere stadig med android 2.2 froyo vilket ikke understoetter dualcore saa man vil slet ikke kunne faa alt saft ud af den telefon.
    jeg har kun hoert daarligt om lg pga de siger noget og holder det ikke, (de skrev at gingerbread skule havet vaeret ude til lg optimus x2 for ikke ret lang tid siden.)

Kommentér på:
Hvilken mobil kan i anbefale?

Annonce