852 visninger
|
Oprettet:
Hvilken mobil kan i anbefale? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne købe en ny mobil, men er i tvivl om hvilken det ska være.
Det står mellem Samsung Galaxy s2 , LG Optimus 2x og LG Optimus Black .
Er der nogen med erfaringer, som kan hjælpe med hvilken jeg ska vælge ?
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 879
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 19
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
dec 2011
Følger: 1 Svar: 10
Du kan læse en anmeldelse her: http://www.mobiltjek.dk/mobiltelefoner/samsung-i9250-galaxy-nexus/#anmeldelser
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 61 Svar: 580
samsung galaxy nexus er lidt skuffende fordi ics stadig har en del bugs,
og kameraet i telefonen er heller ikk noget at raabe huraa for, ja det er hurtigt men men men billedkvaliteten er ikke naer saa go som paa sgs2.
min far havde koert til tyskland og koebt en nexus det er derfor jeg siger det ikke bare fordi jeg har haft en i haanden til en gatget messe, der kan man slet ikke faa et ordenligt indtryk af mobilen,
men alt i alt er det en go telefon men jeg ville vente lidt indtil ics har lidt flere maander paa banen,
Amira U
jeg vil ogsaa sige sgs2 fordi den er mega hurtig og tager nogle extremt gode billeder og har en kanon skaerm,
sry men gaar lige i noget noerde snak her.
jeg vil ikke anbefale lg optimus x2 fordi de har ikke engang faaet android 3 gingerbread de koere stadig med android 2.2 froyo vilket ikke understoetter dualcore saa man vil slet ikke kunne faa alt saft ud af den telefon.
jeg har kun hoert daarligt om lg pga de siger noget og holder det ikke, (de skrev at gingerbread skule havet vaeret ude til lg optimus x2 for ikke ret lang tid siden.)
Hvilken mobil kan i anbefale?