{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

erfaringer med htc sensation og sgs2..? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger efter nogen som har erfaringer med de 2 telefoner?! Hvad er bedst og hvad er fordele ulemper?! Har læst rigeligt med tests osv men hvad der står i papirene og hvad der foregår irl er 2 vidt forskellige ting. Overvejer at skifte min iphone4 ud med en af de nævnte men vil gerne være sikker på at jeg bliver glad hvis jeg skifter den ud. Alle dum smarte kommentarer omkring Apple osv frabedes da jeg ikke kan bruge det til noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer med htc sensation og sgs2..?
  • #1   13. jun 2011 Jeg følger med her smiley
    Overvejer nemlig at skifte min 4'er ud med enten s2 eller xperia arc smiley

• #2   13. jun 2011 Købte sensation i mandags. Da den lige var udkommet. Og jeg er MEGET positivt overrasket. Kom fra en desiré hd. Men den her, er bare hurtigere og bedre..
    Jeg synes den lever meget op til det der er skrevet om den. Coveret er lækkert, og kraftigt. Og du føler virkelig den kan holde til noget.. Sgs2 kender jeg desværre intet til. Men jeg spurgte på dem begge i telenor, og der ville hun vælge sensation. Jeg tror det er en smagssag. Personligt, kan jeg ikke finde ud af sgs2s eget design de lægger ind over. Ligesom htcsence. Så jeg er nok, bare mere til htc. Håber det hjalp lidt. smiley

• Christian C
    Christian C Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
    #3   13. jun 2011 Jeg ved ikke om du har kørt android før?

Jeg får sikkert møgfald for at sige det her, men jeg mener du bør overveje det meget og prøve android inden. I min verden er Android noget ringere end iOS. Det virker mere amatør-agtigt end iOS.

Jeg er normalt slet ikke Apple mand, men mener stadig det er meget foran android...

Selve telefonerne kender jeg ikke, men selv om specs er iPhone overlegen - så kører android på en Dalvik Virtual Machine, der lægger et ekstra lag på der skal trækkes af telefonens power.. Det tager lidt perfomance..

• #4   13. jun 2011 Jeg har både haft android og iOS flere gange før smiley men det er nu mere telefonernes performance jeg er intra i. Men jeg syntes nu altså at android er lækkert og kan godt lide at man kan lave nogen flere ting om osv inde i telefonen i forhold til iOS. Men det er jo igen en smagssag.

• #5   13. jun 2011 jeg har en samsung galaxy s2. den køre sku bare kanon godt. android virker perfekt til den. kameraet er også super godt og lever godt op til det det skal kunne. den er ekstrem hurtigt på grund af den duel-core processer så den arbejder rigtig hurtigt. jeg kan klar anbefale den hvis du leder efter ny telefon smiley jeg blev i hvertfald ikke skuffet da jeg købte min.

• #6   13. jun 2011 Martin N

Jeg tror faktisk spørgsmålet er nærmere om du er mere til HTC Sense brugergrænsefladen eller om du er til Samsung TouchWiz brugergrænsefladen.. For spec mæssigt minder telefonerne jo meget om hinanden og designet på dem er ret fedt i begge tilfælde.. synes jeg ihvertfald..

Men har du prøvet TouchWiz før ? og har du prøvet HTC sense før? Hvis jeg var dig ville jeg tage ned i en forretning og prøve dem begge og finde ud af hvad du synes der ligger bedst i dine hænder software mæssigt..!

• #7   13. jun 2011 Jeg har både haft flere htc og også galaxy s.. Så jeg har prøvet dem begge.. Men ja det er nok rigtig som du siger at det har meget med det at gøre for umiddelbart har jeg altid været mest glad ved htc sammenlignet med samsung.. Ved bare ikk om jeg ville fortryde ved at skifte min ellers fine hvide iphone4 ud med en af de omtalte..!! :-S He he igen smagssag..

• Christian C
    Christian C Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
    #8   13. jun 2011 Hvordan ser det ud med Samsung og opdateringer...
    HTC er meget fedtede med at sende opdateringer på markedet til telefonerne når de er lidt gamle...

Kommentér på:
erfaringer med htc sensation og sgs2..?

Annonce