{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC wildfire - erfaringer?
  • #1   16. feb 2011 har lige fået den som firma telefon igår, så følger lige med.

men en til videre syntes jeg at iphone er mere brugervenlig

• #2   16. feb 2011 Køb en Legend istedet

Den har en dårlig skærm og er utrolig langsom i forhold til legend'en

• #3   16. feb 2011 Snask - TJEK MINE ANNONCER ! !

det er jo lidt for sent nu

• #4   16. feb 2011 Min kæreste har den, og hun er utrolig skuffet over den da jeg har haft Legend og nu har Desire

Skærmen er træls, det er ligesom en telefon der er 4-5 år gammel
    den er langsom, kan ikke tage alle spis og programmer

Også pga. udformningen bagpå, så bliver den utrolig ridset hvergang man ligger den på et bord eller lign.

• #6   16. feb 2011 Abel - Så prøv og hav en Legend bare lige 1 eller 2 dage, så kan du se at Wildfiren har en træls skærm smiley dårlig opløsning

• #7   16. feb 2011 Jeg har da ingen problemer i at have min desire på mig..er mekaniker til dagligt og den er aldrig i vejen

• #8   16. feb 2011 har en Wildfire og er rigtig rigtig glad for den! Det er første gang jeg har prøvet at have en mobil jeg er glad for. Min mand har en Desire, og det er den bedste han har haft, nu er han også MEGET nørdet, og det er jeg slet ikke, jo lidt, havde en N97 før og gud hvor var jeg træt af den! Jeg elsker min wildfire, den opfylder de behov jeg har. Har ikke fortrudt en eneste gang, har haft den i ca 1,5 måned.
    Mvh Heidi

• #10   16. feb 2011 min Wildfire kører i øvrigt de samme programmer min mand har installeret på hans Desire: antivirus program, Droidstats, min wildfire synkronisere Gmail, min mands og min kalender synkronisere med hinanden, og mange flere programmer. Syntes ikke den er blevet langsommere af det, den virker upåklageligt, jeg har ikke noget at klage over. Jeg har skærmbeskyttelse og et gel cover, da jeg syntes at mobilen er glat. Skærmopløsningen er fin, jeg kan da se at Desiren er noget dyre end Wildfiren, men de næsten det samme, og hvis jeg havde givet den pris som Desiren har kostet ville jeg også forlange noget mere. Den er langsommere end Desiren og de har ikke samme skærm.

• #11   16. feb 2011 Har haft Wildfire. Jeg vil give Snask ret.

Jeg syntes den er så alt for langsom, synd at man smider sådan en telefon ud på markedet. Ikke noget at sige til den er så billig smiley

• #12   16. feb 2011 Det er jo næsten det samme som man køber computer, man må jo sætte sig ned og finde ud af hvad behov man har og hvad den skal bruges til. F.eks. man køber jo ikke en billig computer hvis man skal spille store spil. Hvorfor sætter folk sig ikke lige så meget ind i hvad mobil man køber, som når man anskaffer sig et nyt tv eller computer? Er det fordi mobiler er billige eller?

• #13   16. feb 2011 wildfire ? skrot den (:

• #14   16. feb 2011 Jamen tak for jeres indlæg smiley
    Jeg har nu allerede bestilit den, så jeg må se hvad jeg selv synes.. var bare lidt nysgerrig omkring hvad folk have af erfaringer med den..

Lige nu har jeg en SE x 10 mini og den har jeg været glad for indtil nu. Vil bare gerne prøve noget nyt.
    Iphone har jeg også haft.. Det holdt dog kun én måned, så var den solgt igen, det er noget jeg aldrig vil være tilhænger af

Kommentér på:
HTC wildfire - erfaringer?

Annonce