{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Kone mobil? {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg vil gerne have lidt hjælp?
Min kæreste skal have ny telefon, hun har en Nokia 6700 nu og er glad for den, men den er ved at være slidt.

Hun vil ikke have touch, og det skal helst være en Nokia..
Nogen der har en IDE til hvilken model er den bedste?
Den skal være hurtig.
minimum 5megapixels kamera smiley

Har kigget på x3?
Hvad siger i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kone mobil?
  • michelle j
    michelle j Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 30
    #1   16. apr 2011 Nokia n8, har fået mange gode anmeldser.

  • #2   16. apr 2011 mener da bestemt den er touch ;)?

  • #3   16. apr 2011 det sadge min kæreste osse indtil jeg kom med en touch til hende nu vil hun ikk ha andet smiley giv hende en X10 mini det er en kone mobil smiley

  • michelle j
    michelle j Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 30
    #4   16. apr 2011 Undskyld, jeg læste det som om det skulle være touch.

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #5   16. apr 2011 Bruger hun den bare til opkald og sms?
    Hvis hun vælger Nokia fordi det er det hun kender, så skal hun have en 3720 classic eller 2730 classic. De har stadig menu som de gamle nokia modeller. Mange af de nyere har Nokia's elendige OS system. Kan bestemt ikke anbefales.


  • #6   16. apr 2011 Kunne en N97 mini være noget, det er dog med touch. Men du kan skubbe den ud og bruge den med tastatur

  • #7   16. apr 2011 n8. Fantastisk telefon

  • #9   16. apr 2011 Krogh .
    Det er SÅ meget løgn. X10 mini stinker, så det er til at tude over. Jeg er lige nu på studietur i Lissabon, hvor jeg ligger på værelse med en ven, som har sådan en. Han venter bare på at han kommer fri af hans abonnement, så han kan smide sin telefon af h-til. Dens touch-skærm er så dårlig, at man efter få minutters brug er ved at koge over af raseri. Jeg skulle deaktivere alarmen på den og det var umuligt at navigere rundt i nogen som helst, fordi skærmen ikke forstod en disse af hvad man ville. Jeg har selv en iPhone og min fætter en Galaxy. Begge telefoner slår den uden tvivl.
    En X10 mini er en stor omgang plastisk bras. Man er ikke i tvivl om hvor den kommer fra!


Kommentér på:
Kone mobil?

Annonce