{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny mobil
  • #3   17. jun 2017 prøv at kigge her:

    https://telepristjek.dk/den-bedste-kameramobil/


  • #5   17. jun 2017 Det kommer da an på optikken om det er Zeiss eller et eller andet ukendt.

  • #7   17. jun 2017 Ronald

    tag lige en slapper, smiley jeg udfordre ikke din viden men hvis du har arbejdet med foto så ved du også at optik type og kvalitet hænger sammen, jeg er så også imponeret over at med en mobil kan tage knivskarpe billeder, men man kan også se forskellen på ældre mobiler og de nye som også bliver bekræftet af dette link:

    https://mobil.nu/test-guides-af-smartphones/guide-mobiltelefon-bedst-kamera-76086


  • #9   17. jun 2017 Jeg finder ikke den her debat ligegyldigt hvor jeg prøver at hjælpe med link til forskellige sider med undersøgelser specielt hvad man skal kigge på når man køber mobil.

    Foto med et rigtigt kamera kan heller ikke sammenlignes med det man bruger i mobil, for med et godt digital kamera har du mange flere muligheder end hvis det er foto fra en mobil.


  • #12   17. jun 2017 Ronald

    Nu har jeg selv leget lidt med foto som ung ca. 15 år hvor jeg havde en Canon med 6 objektiver til forskelle formål - jeg var medlem at klubben Click'it som er for amatør fotografer som også gav gratis adgang til koncerter som en jeg var på i Odense hvor Abba optrådte - Jeg fremkaldte også selv mine fotos, men kun sort/hvid resten indleverede jeg i butik. Men alt mit udstyr og billeder gik tabt i en brand da mine forældre købte Klintebjerg pakhus for at lade det ombygge til lejligheder - nogle unger inde fra Klintebjerg børnehjem var brudt ind og stukket hul på en dåse shelllak og så futtede det hele af.


  • #16   20. jun 2017 Hun valgte Iphone, da den er den mindste, men kors hvor er den tung at arbejde med i forhold til Samsung.



Kommentér på:
ny mobil

Annonce