{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Mobiler- Hvad mener I? {{forumTopicSubject}}

Jeg går rundt og leder lidt efter en ny mobil, men jeg syntes det er en smule forvirrende. Det er nemt at søge på nettet og finde 1000 mobiler, men det kunne være fedt at høre det fra nogle "rigtige" mennesker med personlig erfaring.

Jeg søger en telefon hvor det er vigtigt at den har et har fuldt QWERTY-tastatur og ellers kan rimelig mange ting såsom gps, nettet og lign.

er der nogle af jer der har nogle gode forslag eller nogle gode ideer? Jeg ville sætte meget pris på hjælpen da jeg syntes det er lidt en jungle hos de forskellige forhandlere!

På forhånd tak
Miller


Kommentarer på:  Mobiler- Hvad mener I?
  • #2   6. apr 2011 tak for dit svar Kevin! Okay, men det der QWERTY-tastatur er det som touch? for det må det helst ikke være. Det er mine fingre for store til. Men ellers lyder den MEGET interessant!:)

  • #3   6. apr 2011 Hvis jeg skulle vælge en lige nu ville det blive en af disse 3

    Lg optimus 2x
    Sony Ericsson Xperia Arc
    eller når Samsung om en lille måneds tid kommer med deres Galaxy S 2, den kommer til at sparke nummi:)


  • #5   6. apr 2011 Okay de ser jo meget fede ud, men igen vil jeg meget gerne have et qwerty tastatur da mine grydelapper af hænder ikke kan ramme de rigtige små knapper på sådan en touch telefon. Har selv kigget lidt på en HTC Z. er der nogen der har kendskab til den? Det foruroliger mig lidt, at de beskriver den som en telefon der er god til buisness, men det er slet ikke det jeg skal bruge den til

  • #6   6. apr 2011 HTC Desire HD er helt klart den beste mobil jeg brugt skiftede min Iphone4 ud mod den så snart jeg havde prövet den, helt klart en god mobil smiley

  • #7   6. apr 2011 Okay. Mange tak til jer alle fordi I gad at svare. bare keep 'em comming!

  • #8   6. apr 2011 Hold dig fra Nokia N8

    Symbian(deres styresystem) er en forholdsvis død platform


  • #10   7. apr 2011 Kevin:

    Nej, det kommer det som sådan ikke an på. Nokia udvikler stort set ikke på Symbian, da de jo lancerer deres samarbejde med Microsoft senere på året. Der er også rigtig rigtig mange Apps der slet ikke bliver udgivet til Symbian - som et eksempel bliver stort set alle Mobile Netbanker ikke udgivet til Symbian


Kommentér på:
Mobiler- Hvad mener I?

Annonce