{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er iphone noget lort?
  • #1   12. mar 2011 Spurgte også for ikke så lang tid om det samme, men blev efterfølgende høvlet ned af alle fanboys. For har tit tænk den tanke som dig, det skulle jo være så brugervenligt og idiotsikkert.

  • #2   12. mar 2011 Nej, det du ser er bare de specielle tilfælde. smiley

  • #3   12. mar 2011 Prysse
    brug din tid på noget vigtigere..


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #5   12. mar 2011 Ja alle iPhone ejere er retarderede.
    Undtaget mig og de ganske få andre rundt omkring der rent faktisk bruger den til det den skal bruges til, og ikke fordi den er populær.

    Endnu en ting er at jeg gennem mit arbejde levere et par iPhones ud til de danske polikere (Korrekt, det er dine/jeres skattepenge der bliver brugt her!!) og så skal jeg lære dem simple ting som at tænde den, skrive på den.. Du ved simple opgaver med simple løsninger har mange af dem svært ved -.- Så kan man spørge sig selv, hvorfor de ville skifte telefon i første omgang, deres gamle telefoner virker stadig helt perfekt. Ofte så går de fra iPhone 3gs til iPhone 4, hvorfor? Ja fordi de bestemmer, så får de folk der er under dem, den gamle 3gs'er. Hvis de ikke kan få den afsat så bliver den bare smadret i stedet.

    Sørgeligt men sandt.



  • Mathias  .
    Mathias . Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 74
    #6   12. mar 2011 Nills
    Det du siger er jo noget lort..!
    Jeg er godt igang med min uddanselse, har aldrig haft noget med politiet. og møder altid til tiden, mine karaktere ser også fine ud, så tænk lige over hvad du skriver en anden gang....


  • #7   12. mar 2011
    Mathias .:

    Slå ordet "ironi" op i en ordbog og du vil forstå...


  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #8   12. mar 2011 dr.diller hvordan har du fået det der hahaha til at gå ud over tekstboxen lol

  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #9   12. mar 2011 rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #10   12. mar 2011 nice

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #11   12. mar 2011 abd R Fuck du er blæst smiley

  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #12   12. mar 2011 det var jeg ihvertfald igår aftes da jeg havde været vågen i 40 timer og begav
    mig igang med at ryge


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #13   12. mar 2011 abd R Haha go stil smiley

  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #14   12. mar 2011 altid

  • #15   12. mar 2011 HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH !!!!


    Dvs. de højst lønnede akademikere i danmark er handicapped? De er mentalt ustabile?HAHAHAHHA

    Næsten en hver virksomhed som laver noget relativt stort, har ledelsen altid Iphone?
    Alle Politikerne i folketinget har en Iphone?
    HHAHAHAHAHAH

    KEGLER


  • #16   12. mar 2011 Jeg siger stadig, som jeg altid har sagt.
    Apple er for "Paris Hilton" typen. Det skal matche GucciTasken og B&O anlæget i palæet.
    Det er design, og intet andet.

    Der findes LANGT bedre mobiler på markedet, som overgår Iphones på alle punkter.
    -Pånær design.

    Så skal man have den mobil som kan mest, og som levere den bedste ydselse, så skal man IKKE have en Iphone smiley

    BTW. Jeg har selv en Iphone, og det er også udelukkende fordi at jeg synes designet er voldlækkert, og fordi at den ser dejlig ud, når den står i min dock og spiller musik i stuen smiley


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #17   12. mar 2011 Thomas, lolz @ u. smiley

  • #18   12. mar 2011 Jeg tror måske det har noget at gøre med at iPhone jo netop sælger på brugervenlighed og derfor er der mange der henvender sig her, hvis det ikke virker som det skal.

    Desuden er der også rigtig mange der har iPhone smiley

    Ey jeg skriver i en iPhone tråd uden at jeg bitcher over telefonen! smiley Første gang !


  • #19   12. mar 2011 Det er jo bare sådan, at når man ser et hjem fyldt op med stort B&O anlæg, så tror man med det samme, at de har forstand på musik og har mange penge.

    Men B&O er jo ikke noget særligt rent lydmæssigt.

    Og sjovt nok, hvis man så har et hjem fyldt op med VIRKELIG lækkert hifigrej, så er der ingen som tror man har forstand på HIFI, fordi at det ikke er "kendte" mærker som alle kender.

    Hvis jeg skulle vælge imellem et par af B&O's dyreste højtalere til knap 100.000kr stykket, og så et par Vienna Acoustic Beethoven til 45.000kr.
    -Så ville jeg da slet ikke tænke eller tøve et sekund. Vienna ville helt klart være at foretrække.

    Det samme er der også med Iphone smiley
    Iphone4 er lækker, EKSTREM lækker, men rent ydelsesmæssigt da er den jo forældet, da både HTC og Samsung er længere i udviklingen mht. det tekniske.
    -Men igen, designmæssigt, da er Iphone4 rimelig langt foran.


  • #21   12. mar 2011 Lasse K, det er jo bare ikke rigtigt smiley
    Selve systemet, "skrivebordet" er jo meget ens på de mobiler.
    Android virker bare mere som et windows, som vi kender det på pcen.

    Sagt på en anden måde, har du haft en Android, kan du sagtens skifte til en Apple uden problemer.
    Men har du haft en Apple, vil du få lidt problemer når du skifter over til en Android.
    Og det er jo så fordi at Android er lidt mere avanceret, kan lidt flere ting, og går lidt mere i detaljerne.
    -F.eks. kan du slette ALT på "skrivebordet" på en Android. Det kan du ikke på en Iphone, medmindre du jailbreaker osv.

    Android er lige pt. foran både fordi at de har GPS tracker, så man kan følge sin mobil fra en pc, f.eks. hvis man har børn som har en Android mobil, så kan du jo ALTID se hvor i verden de er henne, særligt hvis det er små børn -Teenager-!
    Android er også foran mht. multitaskning, og synkronisering med andre programmer, som ikke nødvendigvis skal "godkendes" først.
    Hvor Apple jo skal godkende programmerne før at de vil tillade deres produkter at tage imod det.

    Men igen, igen... designmæssigt da er Iphone4 foran alle de andre.
    Teknisk da er Android foran, og det er der SLET ingen tvivl om.


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #22   12. mar 2011 Thomas, utroligt ringe sammenligning. iPhone er ikke forældet ydelsesmæssigt O_O smiley Desuden er fx. Samsung Galaxy sløvere end de fx. htc desire og iPhone 4.. smiley

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #23   12. mar 2011 Apple har haft gps tracker rigtig længe, det har bare kostet penge i starten.

    iPhone's multitasking fungerer også udemærket. Det gør hvad det skal, og kan ikke se hvordan det skulle bliver bedre. Andet end at mange programmer ikke at lavet til det.

    Og programmer der skal godkendes er jo en kæmpe fordel, android market er jo fyldt med skrammel og malware, desuden fjerner google også tit programmer fra deres marked


  • #24   12. mar 2011 Thomas M

    "Android er lige pt. foran både fordi at de har GPS tracker, så man kan følge sin mobil fra en pc, f.eks. hvis man har børn som har en Android mobil, så kan du jo ALTID se hvor i verden de er henne, særligt hvis det er små børn -Teenager-!"

    hvad er der galt med "find my iphone" ?

    men ja. android har helt klart sine fordele. og en standard iPhone er KEDELIG. er 100% enig.

    har aldrig haft en standard iPhone, så har svært ved at sammenligne. ting som jeg tager for givet på min egen telefon er slet ikke muligt for andre med standard iPhone.


  • #25   12. mar 2011 -Iphone4 ER forældet.
    -Den har f.eks. ikke AMOLEDskærm.
    -den har ikke, STADIG IKKE, multitasking.
    -Iphone4 er låst mht hukommelse.
    Den er umulig at udvide, hvis man nu lige vil have en større hukommelse.
    -Den kører ikke flash automatisk.
    -Den kan ikke synkronisere med programmer som ikke er godkendt af Apple. F.eks. TDC PLAY, som FORLÆNGST er vel modtaget hos Android.

    Og hvis du ikke ved hva multitasking skal bruges til, så er mail, internet, musik, sms og kalender en umulig kombination.
    Som IT-mand og handelsmand, da er det noget man ofte bruger, og da er Iphone4 ikke så fleksibel som f.eks. Android.

    Må påpege, at jeg selv har en Iphone4 og er godt tilfreds, men må bare sande, at det ikke er den ypperste mobil på markedet mht. ydelse.


  • #26   12. mar 2011 Iphones er godt! Iphone er dog ikke den BEDSTE spec mæssigt. Men brugerfladen og designet er genialt smiley Og så er det nemt

  • #27   12. mar 2011 Summasumarum er, at hvis man tror man køber det bedste af det bedste mobil, når man køber en Iphone4. -Så bliver man skuffet.

    Iphone4 er et super produkt, INGEN TVIVL.
    Men den bedste mobil, nej... desværre...


  • #28   12. mar 2011 Thomas m
    iPhone HAR fået multitasking. Men ja. Er sku på tide smiley


  • #29   12. mar 2011 Det er altså ikke multitasking, det som Apple har gang i.

    Læs nu hva jeg skriver.
    Har du gang i en korrespondance mellem mail, sms, internet og kalender.
    Det vil Iphone altså bare ikke køre sammen. Medmindre du lukker noget af det ned, og så har den jo ligesom glemt hva du sidst lavede inde i programmet.
    F.eks. hvis du skriver en mail, og lige skal finde info midt i det hele.

    At lukke et program ned, og den så glemmer hva man lavede derinde, det er IKKE multitasking.


  • #31   12. mar 2011 Say woot. Jeg bruger da dagligt min 4'er til at surfe, skrive besker, emails og høre musik, det virker da flydende ved at dobbletklikke på home

  • #32   12. mar 2011 ! Ole !
    You dont get the point.... smiley


  • #33   12. mar 2011 thomas m

    forstår ikk elige hvad du mener.
    jeg kan sidde i mobilbank, kifte til safari, ind på min mail, ind i billeder, åbne en besked, tage et billede og sende, og rode i appstore på samme tid.
    og kan klippe og klistre ting fra alle stederne og sætte ind hvor jeg vil.

    hvorfor er DET ikke multitasking?


  • #34   12. mar 2011 passer så ikke helt.
    kan sagtens downloade i baggrunden mens jeg laver noget andet.


  • #35   12. mar 2011 men som sagt er min jailbreaket. ved ikke om den kan det standard.
    har aldrig prøvet en standard iPhone


  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #36   12. mar 2011 Lækkert når i kan diskutere i en ordentlig tone smiley
    Det ser ud til at folk køber den, på grund af mærket, halvdelen har forstand på det, og resten vil bare se smarte ud uden at være det.

    Jeg glemte at nævne, at der er så mange af dem til salg, så det kan se ud til at de er ubrugelige, eller at man hurtigt bliver trætte af dem.


  • #37   12. mar 2011 prysse

    er pga vi ikke føler os så ramt af de ting som i skriver.
    havde "iPhone" været byttet ud med "android" i overskriften, så er jeg ret sikker på at tonen havde været ret anderledes.
    trådstarter ville have fået diverse dødstrusler, og der vile blive skrevet med store ord, for android er gud.
    os iphone folk tager det stille og roligt. vi er glad for vores telefon, og mange af os kommer fra android og nyder det som iphone giver os.


  • #38   12. mar 2011 flash er et STORT minus ved ipod, iphone og ipad. men er jo steve jobs egen lille kamp mod adobe, som jeg har forstået det.
    han mener kun at flash kan bruges til reklamer og junk. (ret mig endelig hvis jeg tager fejl)


  • #39   12. mar 2011 dr diller. forstod ikke rigtig i hvilken sammenhæng dit indlæg skulle forståes.

  • #40   12. mar 2011 lars s

    forresten. hvordan mener du at OLED er forældet i forhold til iphones LCD?
    den kan jeg slet ikke få til at passe.. OLED (som AMOLED vel er?) skulle jo være fremtiden inden for alt display. mobiler, computerskærme, tv skærme osv osv.


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #41   12. mar 2011 amoled er vel bedre der det bruger noget mindre strøm = lever længere på batteriet. Og så står det skarpere end normale displays.

    Men iPhone 4erens display er jo ikke et almindeligt display. Det er lidt skarpere end amoled. Så på den måde vil jeg selv sige det er et bedre display ligesom manger reviewers siger det. Omvendt siger mange også der er ringere pgn af det strøm det bruger. Men det er vel også her, et spørgsmål om hvad man bedst kan lide.. smiley

    Desuden kan de ikke lave amoled displays nok, så der er ikke skide mange telefoner der har det. Den brune Desire har, men den er jo grim ^^


  • #42   12. mar 2011 dr diller.

    ja netop. der er mange tråde der er blevet ødelagt på det seneste af android folk (uden at hænge dem ud. kan jo være et tilfælde at den lille gruppe bare hygger sig med at smadre tråde og ikke dicideret bare er android folk)
    disse tråde har feks omhandelt iphone og ikke andet, men alligevel er de blevet smadret til ukendelighed så ingen gad skrive i dem mere.


  • #43   12. mar 2011 Lars s / AssViolater

    iphone 4 retina skærmen er UDEN TVIVL den bedste skærm jeg har set på en telefon. sidder tit og stener på andres ip4.
    MEN. det ER jo en LCD i forbedres klæder. OLED er fremtiden. men som tiden er nu så har de virkelig fået klarhed og opløsningen på retina lcd helt op hvor englene synger


  • #44   13. mar 2011 dr diller

    føre mig ikke frem som værende bedre end nogle som helst.

    er glad for at der for en gangs skyld er en tråd omkring iphone som bliver holdt i normal tone i det offentlige forum. er en STOR sjældenhed


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #45   13. mar 2011 Sov godt Dr. Diller :i

Kommentér på:
Er iphone noget lort?

Annonce