{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

iPhone - Er den noget ved uden iTunes? {{forumTopicSubject}}

Hey!

Overvejer at prøve den nye model.. Men jeg har erfaret fra den tidligere model at den stortset ikke er noget værd uden iTunes. Og nu bruger jeg ikke iTunes og jeg nægter at bruge det!

Så ville bare høre om det stadig er sådan ? Kan man ikke ligge musik og video over på den uden at skulle bruge det møg program? UDEN for meget besvær!

~D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone - Er den noget ved uden iTunes?
  • #1   2. aug 2009 Det kan lade sig af gøre, men ikk helt nemt.. smiley

    Hvorfor ikke bruge itunes, når du har brugt det lidt tid er det egentlig okay,, jeg var heller ikk meget for at bruge det i starten, men en iPhone er nok bedst hvis man har iTunes.. smiley


  • #2   2. aug 2009 tsk.. synes sq der er ret så skod at man ikke kan bruge sådan en telefon uden det møg program. det viser endnu engang hvor ondsvagt og lukket apple tænker, men nok om det..

    Hvordan virker iTunes egentlig ? Er det ikke noget med at det går ind og laver et eller andet ved alt mit musik ?


  • #3   2. aug 2009 Dalle..

    Det gjorde min ikke.. jeg bruge iTunes meget sjældent, bruger det når jeg skal have nyt musik/Film på den.. Det er det eneste.. og så når den skal opdateret self smiley


  • #4   2. aug 2009 du kan jailbreak den, men så ryger garentien

  • #5   2. aug 2009 hvor svært er det ? du sætter den til den åbner itunes selv og så trækker du bare dine musik ting over i itunes og vupti så det lagtind ? uden du skal lave filerne om eller noget andet ?

    jeg syntes itunes er genialt forde det er så nemt


    det eneste der er ved det er at du kun kan sætte den til 5 andre pcèr som den kan sync med ellers så sletter den det hele for at undgå at folk lave ulovlig kopirer som foreksempel at bryde copy right loven


  • #6   2. aug 2009 Kristian H
    Quote " det eneste der er ved det er at du kun kan sætte den til 5 andre pcèr som den kan sync med ellers så sletter den det hele for at undgå at folk lave ulovlig kopirer som foreksempel at bryde copy right loven "

    Det er helt korrekt, man skal altid huske at hver gang man formatere computer eller skifter så skal man unscripe sin computer, glemte jeg de 2 første gang med min ipod touch 2g, så jeg har kun 2 computer tilbage, da de første 2 ikke blev unscriped, men tror nu nok det kan ændres med et lille brev til Apple smiley


  • #7   2. aug 2009 Steffan N : tror også du kan undo det med et brev til appel men hvad pokker vis man har det på en ekstern så det jo bare at ligge det over igen hehe

    det gode ved iphone er at den ikke sletter hele lortet den lukker bare tingene ned så man ikke kan bruge dem før man har sat dem til en godkendt pc igen smiley


  • #8   2. aug 2009 ja, det er sq smart at apple, de har lavet de sådan at det af sig selv sikkerheds kopiere det man havde på sin Ipod / iphone.

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #9   2. aug 2009 Dalle, læs lige, hvad du skrev.

    tsk.. synes sq der er ret så skod at man ikke kan bruge sådan en telefon uden det møg program. ..

    Hvordan virker iTunes egentlig ?

    Det er et skodprogram siger du, og så spørger du F.... om, hvordan det virker.

    Komisk, at man kan mene, at et program man ikke kender, er et møgprogram.


  • #10   2. aug 2009 Nikki P - Det har jo så kunne konstantere ud fra det i skriver.. Jeg synes det er skod fordi at man er afhængig af det program for at kunne ligge musik over.. Jeg behøver ikke kende programmet for kunne sige det fordi jeg synes det er noget lort at det er lavet sådan.

  • #11   2. aug 2009 Nu prøver jeg og hente det også skriver jeg lige tilbage om mine første indtryk..

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #12   2. aug 2009 Men jeg er da ellers enig med dig Dalle, men det er jo nu en gang Apples måde, at lave deres udstyr på. På den anden måde, så ved man jo, at det virker sammen.

  • #13   2. aug 2009 Det første indtryk er at den ikke gør som jeg har bedt den om.. Jeg gik ind på Apples hjemmeside og henter iTunes .. Fint nok.. Da jeg så fik den ned og startede installationen har den åbenbart bestemt sig for at jeg også vil have QuickTime - Et endnu værre program! ..

    Synes allerede nu at jeg kan mærke at Apple vil bestemme det hele.. jeg vil sq ikke have QuickTime ! Men sådan er det altså bare hvis jeg vil bruge iTunes ..


  • #14   2. aug 2009 Nikki P - Det er også fint nok, men jeg synes bare stadig det er for ringe at man ikke selv kan bestemme hvordan man vil gøre. Man får lidt følelsen af at hvis man køber en iPhone så er det faktisk ikke ens telefon aligevel fordi Apple stadig vil bestemme alt for meget over den!

  • #15   2. aug 2009 Dalle J
    Haha, det er da fordi du skal selv vælge placering osv, du tager hurtig install, og så får du self hele pakke, og sådan er det. Hvis du tager brugerplacering eller hvad det nu hedder, vælger du selv hvad du vil have + det er heller ikk sværere at gå ind og slette Quicktime igen smiley


  • #16   2. aug 2009 steffan N - Nej det er jeg godt klar over, men det er mere måden.. Den skal sq ikke bare gøre det som default! Det minder mig om alt muligt crap spyware !

  • #17   2. aug 2009 Nej nej, Spyware er når du laver alt mugligt andet, og du kan også nemt få spyware her på baboom, det er bare fordi du skal have et viruz program... Spyware er overalt på internettet, og en spyware gør at de sidder og kigge på hvad du laver og hvad du kan li og så kan de sende alt muligt til dig...

  • #18   2. aug 2009 steffan N - jeg er altså ikke komplet idiot.. Det jeg mener med det jeg skrev var at de bruger samme metoder som meget spyware software gør.. at man downloader et program også installeres der noget spyware med det program som man kun blev gjort meget lidt opmærksom på under installationen.. altså at der er noget med i installationen som jeg egentlig slet ikke har bedt om !

  • #19   2. aug 2009 ... og hvordan dælan vil du få spyware her på baboom ? haha ..

Kommentér på:
iPhone - Er den noget ved uden iTunes?

Annonce