{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.944 visninger | Oprettet:

Bedste SMARTPHONE? {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen. Jeg står og skal af med min telefon fordi den bare er for dum. Så jeg overvejer en smartphone. Men kan ikke blive enig med mig selv hvad jeg skal vælge. Kan ud fra kåringer se at de bedste er:
- Samsung Galaxy S
- HTC Desire
- Appel iPhone 4

Og det skal UDEN diskussion IKKE være iPhone da den ikke er tilstrækkelig windows kompatibel som min nuværende Sone Ericsson P1i. Der udover er jeg ikke nogen Appel-fan

Så HTC'en eller Samsung'en?

På forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste SMARTPHONE?
  • #1   31. jan 2011 Det hedder Apple - er du i tvivl så undersøg det for fanden inden du opretter et emne.

  • #2   31. jan 2011 Det skal ikke være Appel pga. dens windows kompatibilitet og Appels modstand af musikdeling

  • #3   31. jan 2011 Nu har både kæresten og jeg hver især haft både htc og iphone.
    Han havde en desire og jeg havde en wildfire. Vi var begge glade for vores telefoner, men de manglede bare en masse. Billedekvalitet og fremfor alt blev de begge super langsomme, så snart man begyndte at hente apps.

    Vi har begge iphone 4 nu (til trods for at jeg altid har sværget imod ihpone) og det er den bedste telefon jeg har haft. Billed kvaliteten er super og den er aldrig langsom, uanset hvor man apps man har.
    Men ja, Itunes er noget lort, men det det er minimalt hvor meget man lægger mærke til det - min er sjældent koblet til computeren.

    Men som de andre siger - prøv at søg i forum, det er 1 milliard emner omkring dette.

    Ellers så prøv google, der er også skrevet sider op og sider ned på nettet omkring diverse telefoner.


  • #4   31. jan 2011 Altså hvis man er til open source så er Android det eneste rigtige, har haft en iPhone4 i en uge så blev den skiftet ud til en HTC igen og snart bliver den skiftet ud med noget dual core android telefon.

    Når de begynder at komme frem så kan Apple for alvor pakke deres fancy-metro-popfon væk.


  • #5   31. jan 2011 Jeg var ligesom Camlilla stor modstander af iPhone 4...men efter at haft den i hånden og prøvet den, var jeg solgt...

    Og det er sq en lækker mobil...eller smartphone om man vil...

    Min bedste mobil til dato...


  • #6   31. jan 2011 Lars S >> Du udtaler dig som du har forstand til, det er meget tydeligt at høre.

    Prøv at lur på hvor mange producenter der bruger Android, hvad er så din forklaring på det?


  • #7   31. jan 2011 Desire HD

  • #8   31. jan 2011 http://www.mobiltest.dk

    Galaxy: 90%
    Desire HD: 80%
    iPhone 4: 85%
    N8: 94%


  • #9   31. jan 2011 Lars S >> Ikke nødvendigt, har en iPad til sofasurfing.

    Det jeg vil frem til er at du nok ikke har set mulighederne i Android frem for Apple's OS og derfor kan din sammenligning jo ikke rigtig bruges.

    Men vi har alle vores meninger, men ligefrem at påstå at Android ikke når OS til sokkerne, det passer i hvert fald ikke.

    Et lille stikord: Flash


  • Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #10   31. jan 2011 Tja , nu har jeg både haft Iphone 4 , Galaxy, N8 etc og har nu en HTC Desire HD .. Skifter telefon forholdsvis tit og har prøvet de fleste af de nyeste Smartphones..

    Det du skal gøre op med dig selv omkring er hvad den helt præcist skal bruges til. Hvis du skal ha' en Smartphone, der kan sende sms'er, ringe, tage et billede i ny og næ, ha' nogle sjove apps på, så vælg for guds skyld ikke HTC. HTC er lavet således at de ikke kun skal bruges til det. De er skam super gode til dét, det er ikke det, men der er bare rigtig meget mere i sådan en HTC end blot sms'er og apps. HTC har efter min mening, et noget mere kedeligt design ift Galaxy og iPhone, men da jeg går efter det indre i en telefon, er jeg fuldstændig ligeglad med udseendet på den.

    Galaxy'en derimod er en super kompatibel Smartphone, med Android, som jeg vægter langt højere end OS. Galaxy'en er en smart lille sag, som kan det meste, og er absolut glimrende til de fleste. Den har samme skærm, som iPhone, som er rigtig god. HTC Desire HD, har en LCD skærm, hvor HTC Desire har amoled, ligesom iPhone og Galaxy.

    Hvorfor har jeg valgt Desire HD'en så ? Jo - fordi den er utrolig nem at sætte op til mail, (kræver dog g-mail, men ta'r 2 sek. at oprette og nemt at synkronisere med fx din hotmail) den har en stor lækker skærm på 4,3" og har en masse fede features, som jeg rent faktisk bruger i min hverdag.

    Håber det hjalp lidt smiley


  • AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #11   31. jan 2011 Lars S

    så fordi android kørte skod på din kina apad, så er alt android skod ? øhh aha


  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #12   31. jan 2011 100% Iphone.. Android er for dem der ikke hår råd til apple..

  • #13   31. jan 2011 Rasmus J >> Fin fanboy udtalelse, det er virkelig noget der kan bruges.

    Men det er da godt at alle dine konfirmationspenge kunne gå til en iPhone så du rigtig kan blære dig med din rigdom...HAHA


  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #14   31. jan 2011 ej hvor er dét det mest uintelligente jeg længe har hørt martin j. du er sgu da en kegl.

  • Beta H .
    Beta H . Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 95
    #15   31. jan 2011 LG kommer med en dual core snart , til under 3000kr så vent på den

  • #16   31. jan 2011 er sjovt at de her debatter altid ender i iphone mod resten debatter.
    jeg køre i en toyota. men græder da ikke og råber ord hver gang jeg ser en mercedes køre forbi mig.
    der vil altid være en sammenhæng mellem pris og kvalitet. burde ikke være årtiets debat.
    man får hvad man betaler for.


  • #17   31. jan 2011 Henrik S >> Ja sådan er det, men lige netop hos Apple for man mindre end man betaler for og det burde ikke være noget der er nødvendigt at diskutere.

  • #18   31. jan 2011 iphone 4 helt klart.!

  • #19   31. jan 2011 martin j

    du er sku lidt snæversynet. har du overhoved ejet en iphone.
    jeg har prøvet at have en htc mellem fingrene. ja fint man kan hente nogle ubrugelige programmer lavet af en 8 årig på engelsk.
    hvad skal man bruge det til?
    apple app store er HELDIGVIS lukket og programmerne skal godkendes for at få lov til at ligge derinde.

    desuden så solgte apple 86% flere iphones i 2010 end i 2009.
    og de er ikke nødt til at smide 10 forskellige modeler på markedet for at få deres telefon solgt. EN om året er det eneste det kræves.
    og hvor meget er iphone i bund og grund ændret designmæssigt. ikke en skid. de ramte plet tilbage i 2007. og alle mobil fabrikanter har prøvet at kopiere efter det.


  • #20   31. jan 2011 iphone 4 eller iphone 5 når den kommer smiley

  • #21   31. jan 2011 jeg synes den absolut bedste mobil er en iphone 3gs. iphone 4 har en bedre skærm men den er mega ringe og holde ved:) 3gs er bare dejlig:D
    men ellers helt klart HTC<!


  • #22   31. jan 2011 Rapper

    Galaxy har samme skærm som iphone?? arrg iphone 4 kan sku ikk følge med samsungs skærm


    og i følge div tests skulle galaxy være den bedste men efter jeg har haft galaxy i et stykke tid er jeg sku ved og være træt af at den er så langsom? ved ikk om det bare er min der er det eller om det os gælder for jer andre galaxy ejere?

    http://www.google.dk/search?q=bedste+smartphone&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a


  • Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #23   31. jan 2011 Dennis B: Den har samme skærm .. Altså amoled ! Har intet sagt omkring den er bedre smiley Men Galaxy'en har en af de bedste skærme på markedet smiley det har du ret i .. Den kan godt virke langsommere end fx Desire HD, men det skyldes jo altså også at HD'en har to processorer i stedet for en enkelt smiley

  • AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #24   31. jan 2011 Rapper .

    hvor får du 2 processorer fra ?


  • Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #25   31. jan 2011 AM : Hov , du har ret smiley min fejl .. Den har kun én .. Tilgengæld på 1GB smiley

  • #26   31. jan 2011 Henrik S >> Har jo lige skrevet at jeg har haft en iPhone.

    Du påstår altså at det at der er lidt alu på en iPhone gør at den skal koste 1.500 kr mere end konkurrenterne?

    Kryb nu til korset Apple blys, man betaler for meget for Apple produkter og sådan er det jo nu engang bare, dette betyder ikke at de er dårlige, har ytret at til mit behov kan en iPhone ikke bruges da den er alt for låst.


  • #27   31. jan 2011 iphone har en retina skærm?


    Lars S

    hvis du ligger dem ved siden af hinanden er du ikk i tvivl om hvilken skærm det er flottest


  • #28   31. jan 2011 Kunne dog godt finde på at prøve en LG Optimus X2.

  • AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #29   31. jan 2011 Rapper .

    Det kan være du skulle prøve igen, det er ikke 1 gb smiley


  • #30   31. jan 2011 folk køber også en chervolet (tidligere deawoo) eller kia. og tror de får en bil der er på højde med en der er 2-300.000 dyre.
    man bliver sku hurtigt klogere,


  • #31   31. jan 2011 Nills ' >> HTC har nu også telefoner med både hærdet glas og alu, men stadig ikke en pris på 4.700 kr.

  • #32   31. jan 2011 Henrik S >> Underlig sammenligning.

  • Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #33   31. jan 2011 AM : Du er satanedme krævende smiley 1 GIGA HERTZ !!! Vorherre bevares smiley godt du kan rette på mig , når jeg ikke engang selv kan det smiley

  • #34   31. jan 2011 martin j

    sammenligningen er på ingen måde underlig.

    du får hvad du betaler for.


  • #36   31. jan 2011 Det er simpelthen så sjovt det her.

    Der er godt nok mange herinde der ikke kan kigge forbi deres egen fine iPhone.

    Lars S >> Er du nu sikker på at en iPhone4 er lavet at titanium?


  • #37   31. jan 2011 Folk herinde snakker som de har forstand på, jeg synes i skal tjekke jeres facts inden i begynder at udtale jer.

    Android vs iOS.. Det er en smagssag, jeg har været ved iOS, men jeg synes systemet er for kedeligt og ustabilt, og jo, uanset om der er et æbleskrog bag på din telefon, kan den godt crashe.

    Nu er jeg en lykkelig ejer af en HTC Legend som er i lækker kvalitets materialer, og meget mere solid end iPhone, til en bedre pris. Udover det køre den med en costum 2.2 android rom, og den har ikke crashet en eneste gang, og jeg kan gøre med systemet som jeg lyster.

    Nu til jeres facts. I skal huske på at samsung har den flotteste skærm på markedet, med deres Super-Amoled skærm, hvor iPhone 4 "kun" er en retina skærm.

    Ang. materialer, så er Galaxy S udstyret med en plast skærm, og plast krop, men det er mere solidt end en glas skærm, og en glas bagside, som ikke engang tåler fald på 30 cm.

    Men det er en smagssag, men jeg ville vente på Optimus 2X eller Google Nexus S


  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 100
  • #39   1. feb 2011 Det kan godt være den er forældet ved de tekniske specs, men da den var ny på markedet var den stadig meget billigere end iPhone, sååå... det behøver jeg vidst ikke at fordybe mig i.

    Du tager stor fejl ang de to skærme, prøv google, og kom tilbage bagefter, eller kig på telefonerne på samme tid, så ser du hvilken telefon der står klarest, og hvilken med de bedste kontraster.

    Og glasses på en galaxy S er stærkere, mere ridse frit, da det er en af de få telefoner med Gorilla-glas.


  • #40   1. feb 2011 Der er i hvert fald helt klart nogle Apple drenge der skal få styr på deres facts i hvert fald.

  • #41   1. feb 2011 nu laver samsung skærmen i en ip4. så det kan jo ikke blive bedre end producentens hardware smiley
    men opløsningen på en ip4 ER højere end på en samsung.. tjek dog data før i sidder og piver.


  • #42   1. feb 2011 Lars S >> Jamen tillykke med din telefon, godt du er glad for den.

  • #43   1. feb 2011 nu forlyder det at den næste generation af apple vil komme med super oled (da dette er det eneste apple ville stille sig tilfreds med)
    skulle efter sigende være samsung igen der skal lave disse displays.
    men folk der ved en lille smule om displays vil også vide at selve programmeringen af displayet er 1000 gange mere vigtigt end hvilket display der bliver brugt.


  • #44   2. feb 2011 Ej hvor kan folk irretere mig. Jeg har specificeret at det IKKE skal være en iPhone. Hvorfor skal folk så blive ved med at blande den ind. Hør nu på min forspørgelse og hjælp med at vælge en af de to jeg har efterspugrt. Ønsker i ikke at hjælpe, men blot diskutere appel, så skal i venligst bruge en anden tråd.

    Appels styresystem arbejder ikke tilstrækkeligt sammen med min ASUS computer (har prøvet med 3GS) mht office synkronisering, midlertidigt musik lager som kan tages ud og så lægges over på min anden windows pc. Desuden ønsker jeg ikke at give 1500 for lidt titanium og et æble, for har ikke selv oplevelsen af iPhone er specielt spændende.


  • #45   2. feb 2011 Samsung Galaxy S


  • #46   2. feb 2011 Tak Dennis N. Det er lige den slags feedback jeg manglede. Go' stil smiley

  • #47   2. feb 2011 Så er Samsung Galaxy S bestilt eftersom der var gode argumenter og mange vundne tests på nettet, bl.a. for bedste skærm og bedste musik afspiller.

  • #48   2. feb 2011 Mange tak

    Mine argumenter er ikke egenhavet. Det er blot fra tests. Håber ikke mitskriftsprog minder om en heads mod appel.


  • #49   2. feb 2011 har næsten kun hørt dårligt om samsung galexy s
    der er den ene debat efter den anden om hvor langsom den bliver smiley


  • #50   2. feb 2011 Henrik S

    lige præcis hvis den bare kunne følge med slog den ALT smiley


  • #51   3. feb 2011 Alt det nye 2.2 et-eller-andet skulle vist holde den hurtig til den dør. Men ellers kan den vel resetes?

Kommentér på:
Bedste SMARTPHONE?

Annonce