{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Steen J
Steen J
Tilmeldt:
9. feb 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Bedste smartphone? {{forumTopicSubject}}


Skrevet: 23-09-2010 20:17:26
Slet hele emnet 


Hey alle.

Jeg er ejer af en IPhone 3GS, og overvejer at tage ud og købe en ny smartphone imorgen, men hvilken?

Så vidt jeg kan læse mig frem til er de bedste på markedet lige nu iPhone 4 og Samsung Galaxy S, og Galaxy skulle være en lille tand bedre, men er det korrekt?

Hvad er jeres mening, eller er der en helt tredje som i synes er bedst?

På forhånd mange tak
smiley


Kommentarer på:  Bedste smartphone?
  • #1   23. sep 2010 min kæreste fik en iphone 4 igår og hun er blevet rigtig glad for den...

  • #2   23. sep 2010 iPhone 4 er bedst. Skid på diverse tests osv. Jeg har haft begge i hånden og den der Galaxy er en dårlig efterligning af en iPhone 3G(S). Dens interface er grim i forhold til iPhones og så er skærmen ikke lige så flot.
    Men det er jo om du er til Andriods frie styresystem eller Apples meget lukkede, men gennemførste styresystem, hvor alle apps osv. er sat op på nogenlunde samme måde.

    Jeg tager iPhone 4!


  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 162
    #3   23. sep 2010 Hvis du ikke er desperat efter en ny tlf, så vent til windows phone 7 kommer ud. Det er rigtigt lækkert og fungere pisse godt. Det er simpelt og mere bruger venligt end iphones interface, efter min mening.

  • #4   23. sep 2010 Jeg har Galaxy S, og synes den er super fed. Den bedste skærm til dato og klar den bedste processor, med programmerne til at styre den. Virkelig fed, kan varmt anbefales. iPhone4 = kommunisttelefon smiley

  • #5   23. sep 2010 jeg har SE x10 og har min bror også. og min bror som har haft flere HTC og Iphone siger han helt sikkert er mest glad for denne X10er..

Kommentér på:
Bedste smartphone?

Annonce