{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Eigaard .
Eigaard .
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 120

Ringetoner fra mac til iphone4 {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet den heldige ejer af macbook pro, men jeg kan ikke knække koden med at lave ringetonen eller det vil sige jeg kan godt lave den til en ringetone, men kan ikke få den til at dukke op i ringetoner i itunes, jeg har fulgt flere guides på nettet, men er der nogen som kan hjælpe mig det sidste stykke så jeg kan få den til dukke op i ringetoner.

på forhånd tak

vh Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ringetoner fra mac til iphone4
  • #1   20. jan 2011 Hvis filen er en .m4r, burde du kunne trække den direkte over i iTunes under Ringetoner, så længe du har markeret Ringetoner og trækker dem ind i listen.

• Eigaard .
    Eigaard . Tilmeldt:
    apr 2007

#2   20. jan 2011 Det virker ikke selv om jeg har lavet den til m4r så kommer den ikke frem i ringetoner, tiltrods for jeg har åbnet vinduet i itunes og prøvet at trække den der ind.. jeg er lige ved at koge over :0/

• #4   20. jan 2011 Ja, som Tabu Recz siger, under iPhonen skal du i toppen gå til Ringetoner og bede den om at synkronisere dem også smiley

• Eigaard .
    Eigaard . Tilmeldt:
    apr 2007

#5   20. jan 2011 jeg har ikke noget at synk med for den ligger slet ikke mappen med ringe toner..

• #6   20. jan 2011 Det er satme mystisk. Jeg må være svar skyldig. Jeg sidder på en windows maskine, og der virker det. Jeg kender ikke meget til mac smiley

• Eigaard .
    Eigaard . Tilmeldt:
    apr 2007

#7   20. jan 2011 F%#€ det er belastende, men tak for du lige gad prøve.. forsat god dag

• Eigaard .
    Eigaard . Tilmeldt:
    apr 2007

#9   20. jan 2011 Jeg manglede nogen indstillinger der ikke var sat rigtigt, nu virker det perfekt..

Kommentér på:
Ringetoner fra mac til iphone4

Annonce