{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Kun halvdelen af billedet? {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg prøver og smide min bærebare computer til min fladskærm/projektor med et VGA kabel, er det kun halvdelen af billedet jeg kan se på fladskærmen. Nogen der har en ide til hvordan jeg får hele billedet på skærmen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kun halvdelen af billedet?
  • #1   2. jan 2011 evt. dvi kabel eller hdmi kabel ?.. gå ind i instillinger og instil det da det jo er en helt anderledes skærm smiley så tilpasser du

• #2   2. jan 2011 thanks m8 det vil jeg prøve

• #3   2. jan 2011 så lidt da smiley jeg havde samme problem da jeg satte min stationær til vores 42 full hd.. så gik jeg ind under. kontrolpanel. nvidia kontrolpanel. og så instillede jeg selv lortet smiley helt og lykke med den smiley

• #4   2. jan 2011 Det er opløsningen du skal ændre på. Altså den opløsning du bruger på den sekundære skærm. Jeg havde samme problem med min, selvom det er en 42" 16:9 skærm, så kører den med en Native opløsning på 1024*768. Da jeg skiftede den til det, så passede alt som det skulle. smiley

• #5   4. jan 2011 Det lyder som om at i har forstand på det med og få smit sin computer til en fladskærm. Så jeg har lige et spørgsmål mere som jeg håber at du kan og vil hjælpe mig med?? Lige en hurtig opdatering da jeg satte min computer til min fladskærm var der kun halvt billede til og starte på. Jeg har ikke ændre på noget endnu, men når jeg sætter vga stikket i computeren blinker billede lige en hurtig gang på fladskærmen(og billedet er helt den her gang) og så går det ud igen både på computeren og fladskærmen. Bare billedet ville blive der den her gang så vil det være helt perfekt. Hvad kan det være???

Venlig hilsen Danni

Kommentér på:
Kun halvdelen af billedet?

Annonce