{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

kasper a
kasper a
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 72

Forsikring på MacBook Pro?! {{forumTopicSubject}}

Hej. står og overvejer at købe en brugt MacBook Pro som er købt i slutningen af august i år. Den er købt hos Humac i sin tid. Ville høre om det er muligt at tegne en all-risk forsikring der dækker tab, væske skade osv.. på den? Har kun fundet forsikringer der skal købes 14 dage efter købsdatoen.
På forhånd tak(:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring på MacBook Pro?!
  • #1   5. dec 2010 du kan købe apple care den dækker alt koster ca 1200 kr i humac eller andre butikker som sælger mac comp

• #2   5. dec 2010 Spørg din forsikring. Jeg har en forsikring på min indbo som er langt billigere.. Den dækker det meste i hjemme. (ikke glas, kumme og sådan nogen ting) Alle genstande stort stort set. Alt elektronik, briller, møbler osv. Genstanden er forsikret indtil den bliver 4 år, også det eneste der ikke dækker er hvis det er et dyr der er skyld i skaden. Ellers dækker dem hvis mit TV ryger ud af væggen, jeg spilder cola i min bærbar, hvis nogen træder på et par briller, eller spilder rødvin i møblerne osv.
    Et eksempel: Jeg havde været ude og fiske, og da jeg kom hjem fik jeg tabt min iphone ned i en linekurv hvor der stadig var lidt vand. De dækkede forsikringen.

Jeg giver 500kr om året for forsikringen, og 500kr i selvrisiko når jeg bruger den.
    Jeg har TRYG.

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
    #3   5. dec 2010 Apple Care dækker IKKE alt. Apple Care er nærmere en udvidet garanti, ikke forsikring.

• kasper a
    kasper a Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 72
    #4   5. dec 2010 Okay ville lige prøve at se om det er muligt i mit indbo:)

Kommentér på:
Forsikring på MacBook Pro?!

Annonce