{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Iphone 4 med plaster....hahahaha {{forumTopicSubject}}

tja den skulle jo komme på et tidspunkt, nu kan man få plaster til at dække hjørnet hvor antennen sidder:)))

hahaha, gad vide hvor mange der køber sådan en. min gæt er mange idet der er mange som står i kø for at få fingre i sådan en. selvom Apple lancere et lorte tlf. vil folk købe det fordi det hedder Apple.

http://iphoneguide.dk/nyheder/nu-kommer-til-plasteret-til-iphone-4/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 med plaster....hahahaha
  • #1   21. jul 2010 L O L

  • #2   21. jul 2010 Selvom at jeg er 100% iphone fan og vil altid være det, så er det der sgu god humor ha ha ha

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #3   21. jul 2010 Det sørgelig er så at de ikke virker ligeså godt som de almindelige cases.. Lidt ærgeligt, for de er sku ellers meget sjove smiley

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #4   21. jul 2010 Godt jeg ikke har iPhone - det ser jo homo ud smiley

  • #5   21. jul 2010 Det sjove er, at Iphone 3GS gør præcis det samme, men det kun er et problem hvis man holder på samme måde som på 4G (et mærkeligt greb) og man samtidig er et sted med dårlig forbindlse. Står man udenfor hvor der er god forbindelse har det ingen betydning om man laver dødsgrebet.

    Totalt medie hypet problem det der.


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #6   21. jul 2010 Markus. Problemet er jo så værre på iPhone 4 fordi antennen er blottet.

  • #7   21. jul 2010 Min siger ingen forbindelse hvis jeg laver dødsgrebet når jeg står et sted med lav forbindelse... Samme har jeg hørt gælder for 4G, men står man et åbent sted så er der intet problem (i hvert fald ikk det med at man mister problemet)

  • #8   21. jul 2010 (i hvert fald ikk det med at man mister problemet)

    ***(i hvert fald ikk det med at man mister forbindelsen)


  • #9   21. jul 2010 jeg har nu aldrig oplevet problemer på min 3GS uanset hvordan jeg holder den.

    ontopic:
    håber virkelig det er en joke! Er kæmpe Apple fan, men alt hvad de har foretaget sig med henblik på iPhone 4 giver mig dårlig smag i munden x_x


  • #10   21. jul 2010 (link fjernet)

    prøv at scroll nederst og hold på samme måde som ham.
    hvis du sidder på et toilet eller sådan hvor forbindelsen ikke er god, så ryger den helt af det (ofte)


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #11   21. jul 2010 Det er heller ikke det som er problemet

    på de gamle iPhones er det meget svært, hvis ikke umuligt at "komme til" at holde forkert - og ja, komme til er relativt, men man skal satme have nogle store hænder. Hvilket ligger i at antennen ligger skjult inde i selve kabinettet af telefonen, derfor vil du aldrig kunne komme til at røre ved den, og derfor blokere helt for signalet --- Hvilket du kan man iPhone 4 da antennen er blottet.


  • Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
Kommentér på:
Iphone 4 med plaster....hahahaha

Annonce