{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Sony Ericsson Xperia x1 {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop lige købt mig en sony ericsson xperia hos TDC erhverv, men alt på telefonen står på engelsk, og det er jeg desværre ikke så skarp til, og vil gerne have menuen og alt det andet på dansk, nogen som kan hjælpe mig?? Kan ikke finde det i den engelske manual som jeg fik med (også på engelsk)
Hvis jeg går ind i regional settings, så kan jeg vælge dansk, men menuen er stadig ikke dansk, kun datoer, altså Søndag den 25. april..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Ericsson Xperia x1
  • #1   25. apr 2010 Hvor har du købt den henne?


  • #2   25. apr 2010 TDC erhverv i kolding.. købte to, og den ene var allerede dansk, men det er den anden ikke

  • #3   25. apr 2010 Har de ikke fortalt dig den ene var på engelsk?

  • #4   25. apr 2010 Nej de sagde ikke noget, men jeg tror også godt at den kan laves om til dansk, ved bare ikke hvordan?

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #5   25. apr 2010 Hvis den ikke finder dansk sprog, når du indsætter et dansk sim-kort, så har telefonen været brugt, og det ville jeg klage over. Når en telefon tændes første gang, vil den altid finde det sprog, der er indikeret på sim-kortet.

  • #6   25. apr 2010 Phreak ^´:
    Nej, det vil den da overhovedet ikke! Hvis softwaren på telefonen ikke understøtter dansk, så er det da skide lige meget med om simkortet er dansk. Det er det der er problemet her! Det er da ikke ensbetydende med den har været brugt!
    Men mener du lige skal have den på værksted og opdateret med dansk software. Så er den sku i vinkel igen smiley


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #7   25. apr 2010 Jeppe D .: Der sælges ikke telefoner uden dansk sprogunderstøttelse i DK, med mindre de er parallel-importeret, og det er i sig selv et problem, da de er uden reklamationsret fra producenten.

  • #8   26. apr 2010 Tak for hjælpen smiley
    Jeg prøver lige at tage fordi TDC idag, og se hvad de har og sige, og om de kan løse problemet for mig


Kommentér på:
Sony Ericsson Xperia x1

Annonce