{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Ericsson XPERIA X1
  • #1   5. mar 2010 Du får ikke ÆØÅ. Menuen er på engelsk på den telefon. Du kan ikke ændre sprog på Windows Mobile.

    Derudover kan du HardSPL X1'en med OliNex' bootROM og lægge ny hjemmelavet operativsystem på den. F.eks. kan den køre alle HTC's versioner af 'touchFLO' og 'Sense' osv. og pt. er der gang i et projekt med at få Linux Ubuntu over på den, hvilket er lykkedes med WiFi forbindelse og virkende Firefox osv.

    Det er en fed telefon for hardcore nørder... Men for folk der vil have noget der 'bare virker', LAD DEN LIGGE! JEG var meget skuffet over den i første omgang, den lever IKKE op til prisen eller 'hypen'. Telefonen er også meget tung, og bagpladen bliver MEGET nemt ridset og grim. Køb hellere en X10, den burde for fanden da snart være udkommet..


    Ellers skal du være velkommen til at købe min for en meget billig penge, med valgfri operativsystem. Dog skal jeg påpege at tastaturet kunne bruge en rensing, og det er et stort eventyr at begive sig ud i - som ALLE X1'ere får problemer med efter 6-8mdr. Metalbagpladen er meget grim. Den er importeret fra Sverige, men har erstattet det svenske ÖÄÅ med det danske ÆØÅ. Har stadig det danske originale operativsystem, men ellers har jeg arbejdet med engelske, med dansk tastatur som virker fint.


Kommentér på:
Sony Ericsson XPERIA X1

Annonce