{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.329 visninger | Oprettet:

iPhone er stadig SIM-låst?!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har i går solgt min iPhone 3G - 8GB til en af mine kammerater. Jeg ringede samtidig i går til 3's kundeservice for at få den låst op, så min kammerat kunne bruge den, (han har TDC), manden i kundeservicen sagde, at der gik omkring 24 timer, før at den var låst op, da det var Apple, som skulle gøre det..

- Min kammerat kan stadig ikke bruge sit simkort fra tdc i min "Gamle" iphone.. Kan det virkelig passe, at den skal "jailbreakes" eller, skal min ven bare vente til i morgen og se om den fungerer der?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone er stadig SIM-låst?!!
  • #1   14. apr 2010 den skal gendannes i itunes før det virker

• #3   14. apr 2010 Prøvede at gendanne den, til min gamle profil, hvor mine app's, numre, musik osv var på.. Men det kunne den ikke, da der var en "fejl" i gendannelsen :s

• #4   14. apr 2010 3 har lukket nu smiley Og har vist ringet til dem nok i dag / går..

• #5   14. apr 2010 Da den skulle gendannes, kunne jeg vælge imellem: "Ny iPhone" og min "profil"..

• #6   14. apr 2010 Da jeg skulle have låst min iPhone op hos 3 sagde de der ville gå ca 24-48 timer og den skal gendannes

• Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 100
    #7   14. apr 2010 Jeg er hos Telenor, og 3 låser telefonerne op på akkurat samme måde som vi gør.. Smid 3-simkortet i og gendan telefonen, sæt derefter TDC simkortet i og tilslut iTunes, og søg efter opdateringer smiley

• #8   14. apr 2010 Okay, jeg prøver at snakke med min kammerat om det smiley
    - Skal den gendannes til "ny iphone" eller til den profil som jeg havde på den?

• Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    jan 2007

#9   14. apr 2010 Det burde ikke gøre en forskel hvilken af dem du vælger, da den opdaterede software burde være det, som gør forskellen smiley

• #10   14. apr 2010 Okay smiley Det lyder fint, det vil jeg prøve på fredag, hvor min kammerat kommer forbi..

Tak for svarene!

• #11   14. apr 2010 Du skal opdatere den til en ny iPhone, da du blot hente din gamle firmware når du vælger din gamle opsætning.

Og for at kunne unlockes skal den finde ny information om IMEI nummeret, og de skal installeres på telefonen..

Telie gjorde det på 10 min med min, så forstår ikke hvordan hverken 3 eller Telenor kan bruge så længe på det?

• Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    jan 2007

#12   14. apr 2010 J.F.

Det er samme metode alle teleselskaberne bruger til at oplåse iPhones.. Ofte tager det kun et par minutter fra vi har oplåst den til oplåsningen ligger i itunes, men i værste tilfælde kan det tage op imod 24-48 timer..

Kommentér på:
iPhone er stadig SIM-låst?!!

Annonce