{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

PC Hjælp, BIOS, Bundkort problemer !! {{forumTopicSubject}}

Jeg har sku et lille problem her.. Så håber virkelig der er en herinde der kan hjælpe mig smiley

(1)
Hvis jeg piller strømmen fra min PC, så nulstiller den sig totalt.. dvs jeg skal indstille tid, dato, bios opsætning osv.. det går jeg stærkt ud fra er batteriet på bundkortet der er fladt ?

(2)
Ikke nok med det.. når jeg så starter min PC op, så skriver den "No bios is installed" og så starter den computeren op som normalt.. hvordan satan kan det lade sig gøre ? smiley

(3)
Udover det, så vil den ikke æde drivere til netkort eller selve styresystemet (altså bundkort drivere), og jeg har en lille ide om det er pga BIOS driveren den ikke vil det ? eller er jeg helt galt på den ?

(4)
Udover det så har jeg en Bluetooth Microsoft mus, som ellers har fungeret fint, men på den PC her, så hakker den så snart jeg har mere end 1½m væk fra senderen, og selvom jeg sidder helt oppe af senderen så kan den finde på at hakke helt vildt alligevel :S Har jeg ret hvis jeg mener det er pga BIOS og USB Controller driveren at den driller sådan ?

(5)
Udover det, så hakker grafikken meget på PCen.. bare på sider som facebook, BG osv, der kører det i hak når jeg scroller ned over siden.. som om grafikkortet ikke kan følge med.. det er grafikkortet fra den anden PC der er smidt over i, og på den gamle PC var der ingen problemer.. der kørte det glat som det skulle.. Der er installeret den nyest opdateret driver..


(6)
Hvordan satan installere man BIOS på en PC der har XP-Vista-7 ? Man kan jo ikke komme i DOS med de systemer ?!?! Det er bare lort det hele smiley

Har BIOS installeringen liggende..

Det er et ASUS P4C800-E Deluxe bundkort.. og på ASUS side har jeg så fundet driveren til bundkortet.. incl program der skal bruges tilat installere det, men hvordan gør man ?


(7)
Nej det er bestemt ikke en ny PC.. det er en gammel P4 2.6 ghz maskine jeg har rodet lidt rundt med.. den gamle var kun 2.2, men kørte alligevel mere stabilt end den her..

håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PC Hjælp, BIOS, Bundkort problemer !!
Kommentér på:
PC Hjælp, BIOS, Bundkort problemer !!

Annonce