{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Problemer med opstart af pc {{forumTopicSubject}}

Hey all smiley

Jeg står i den situation hvor jeg skal til at reinstallere windåse på min pc smiley men jeg kan simpelthen ikke komme ind i bios eller se noget når den starter op .

Det første jeg kan se er windows login skærmen ??? Men indtil da er der total sort smiley

Så jar sku brug for lidt hjælp


Har følgende:


*Samsung Syncmaster P2350

*ATI HD 4850 i cross

*Intel i7 860

*Win 64 ulti


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med opstart af pc
  • #1   16. jul 2011 prøv at smide dit skærmstik i den anden port på grafikkortet


  • #2   16. jul 2011 Martin : hvad vil det hjælpe ?

  • allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 651
    #3   16. jul 2011 når du tælnder for din pc. så prøve at trykke 10 eller f8 eller del. så skulle du gerne få en boot menu eller adgang til bios

  • #4   16. jul 2011 allan h. selvom jeg gør det er der stadig sort skærm. der sker INTET indtil den rammer login screen ?

  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #5   16. jul 2011 Det er en Stationær computer der er tale om?

    Så kan du helt sikkert finde det i manualen til bundkortet.

    Hvis du ikke ved hvad du har, så hent CPU-Z den kan fortælle dig meget om det, og manualen finder du hos producenten af bundkortet.

    Hvis det er en færdigbygget computer eller bærbar, så find modellen og slå den op hos producenten, så finder du manualen, så kan du helt sikkert finde ud af hvad du skal trykke.


    Ofte er Bios: Delete eller F2 eller F10.
    Boot options er ofte: F8/F9

    Men intet er sikkert.

    Hvis den var preinstalleret og skal gendannes, så kan det være F10 eller alt+F10, eller en anden kombination eller f-taste.



Kommentér på:
Problemer med opstart af pc

Annonce