{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

LG KU990i Viewty = erfaring {{forumTopicSubject}}

hey, jeg skal muligvis have mig en ny telefon, og jeg har kigget lidt på LG^^. Da jeg har xpress 1.0 vil den kun koste en krone, og jeg har forelsket mig lidt i den ;). MEN Jeg vil høre om nogen har erfaring med denne mobil, og evt kan komme med nogle gode (evt dårlige) erfaringer i har haft med den smiley

på forhånd tak til dem der svarer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LG KU990i Viewty = erfaring
  • #2   24. mar 2010 jeg har den også og jeg er super glad for min, den bedste mobil jeg har haft indtil nu

• #3   24. mar 2010 Mig J

hvordan laver du en update på den

• #5   24. mar 2010 super mobil kan ikke rigtigt finde fejl ved den

• #6   24. mar 2010 har tabt min tusinde gange på beton uden der sker noget

• #7   24. mar 2010 ja ok tak for svarene indtil videre smiley

• #8   24. mar 2010 vil lige høre ad, hvad vil i syntes valget skulle være mellem: LG'en eller Nokia 5230'er? her tænker jeg på kvali, holdbarhed, brugervenlighed osv smiley

• #9   24. mar 2010 Uden tvivl den værste tlf jeg har haft, og jeg har skiftet hvert halve år i 12 år nu. Touch skærmen er alt for upræcis og menuerne er elendige. Dem kan man dog vænne sig til. Men den føles også som om den blevet produceret LIDT for billigt når man står med den i hånden synes jeg. Fik skiftet skærm på garantien da den fyldte 6 måneder, da den var ved at falde af! Det eneste LG laver som jeg kunne finde på at købe er fladskærme. smiley Men selvfølgelig kan jeg bare have været uheldig.

• #10   24. mar 2010 jeg syns ikke den virker billig og holde på det er aluminium og plastik og touch er hurtig den har kun været uprecis 1 gang og det når du skal slette beskeder der skal du lige trykke en extra gang for marker men super mobil som ikke går i stykker selvom man taber den og som er nem at finde rundt i

• #12   24. mar 2010 men mellem nokia 5230 og så LG's, hvilken skulle jeg så vælge? går efter kvali, holdbarhed og brugervenlighed smiley

• #13   24. mar 2010 Der fulgte heller ikke en pen med til at trykke på skærmen med, trods det at der stod bagerst i manualen at man skulle bruge den for at passe på sin skærm. Kontaktede LG som forklarede at den havde de sparet væk og glemt at rette det i manualen. Men pointerede at jeg kunne købe den af dem. smiley Så eneste tilbehør var laderen og den lille bitte manual. Intet headset, datakabel og intet hukommelseskort.

• #14   24. mar 2010 der står heller ikke nogle af de ting følger med og skærmen er mega dårlig med pen den er meget bedre med fingerne

• #15   24. mar 2010 Mellem de 2? Nokia. Ellers Sony Ericsson. smiley

• #16   24. mar 2010 Nej jeg var selvfølgelig ikke blevet lovet at de ting fulgte med. Men forventede lidt mere end blot en lader må jeg indrømme. Men det er nok fordi det meste altid følger med til sony ericsson som er mit foretrukne mærke.

• #17   24. mar 2010 ja ok smiley lige nu har jeg en sony erricson W810i, men den er ved at være gammel, ridset og stor i forhold til andre så jeg tænkte: ny telefon snart :). Men da min mor havde købt en nokia 5230, men spom hun ikke vil bruge alligevel har jeg fået tilbuddet om at få den. så jeg går nok over til nokiaen indtil jeg får råd til en sony erricson snart smiley

• #18   24. mar 2010 BTW tak for svarene alle :)^^fortsat god dag smiley

• #19   24. mar 2010 Utroligt de stadig sælger den LG telefon :S
    LG cookie koster kun 1000kr uden abb. og er MEGET bedre!

Men tag du hellere en uden touch, da du skal op på 3500kr (uden abb) før de er noget værd smiley

(link fjernet)

(link fjernet)

• #21   24. mar 2010 tror bare jeg nupper nokaien, nu jeg alligevel har den ved min side smiley tak for svarene

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #22   24. mar 2010 husk det er en telefon med trykfølsom skærm - ikke berøringsfølsom!
    og jeg havde den for 2-3 år siden (wtf hvorfor bliver den stadig solgt -.-) og den havde da nogle smarte features, fx kameraet og at den kunne genkende håndskrift. Meen det var hvist også det.

• #23   24. mar 2010 Jeg har dog ikke haft den nævnte model. men har haft 2 andre LG mobil'er og dem har jeg været meget overrasket over de fungere bare og deres nye s-class styre system er super fedt men har den nævnte moel dog ikke. men ang LG kan jeg kun sige gode ting. jeg er total nokia hader så vil klart vælge LG frem for Nokia.. men ja du skal huske at det er trykfølsom på denne model. min egen nu værende GD900 Crystal har berørings følsomhed og det er noget helt andet. men det virker også super godt..

• #24   24. mar 2010 hey, jeg har også selv været imod nokia smiley men nu kunne jeg få denne gratis, og det var jo med touch og fri facebook og gps og alle de fine ting ;). hælder og selv mest til sony erricson smiley

• Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 41
    #25   24. mar 2010 Jeg har haft telefonen og mine erfaringer er ikke specielt gode. Med til historien hører, at jeg ikke har forsøgt at opdatere den.
    Desuden lod jeg batteriet løbe helt tør for strøm, hvilket batteriet døde helt af. Det er no go.
    Skal have mig et nyt batteri og vil forsøge at opdatere.

Kommentér på:
LG KU990i Viewty = erfaring

Annonce