{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AMD HJÆLP?
  • #1   1. jan 2010 Jamen det er som ved så meget andet, nogle kan li det og andre kan ikke.

Jeg kommer aldrig til at eje en AMD, ikke som det ser ud nu i hvert fald.

• #2   1. jan 2010 Jamen hvad er problemet? er den dårligere end andre eller hvad? :S fatter det ikke helt

er det en smag og behag sag?

• #3   1. jan 2010 ja det er en smagssag , jeg har intet imod AMD og har kørt med siden den første Thunderbird kom frem for en del år siden efterhånden

• Jens p
    Jens p Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 28
    #4   1. jan 2010 Jeg har haft 2 amd systemer..
    Og har haft intel lige siden...
    Personlig er jeg Intel mand, fordi de laver utrolige stabile prosessore. Min sidste p4 køre stadig den dag i dag efter 4 år smiley Og med min nye I7 regner jeg ikke med at skulle ud og have nyt system de næste 4 år igen...
    Mine AMD systemer holdte Max 2 år..

Også skulle du evt lige tage et kig på nogle af de benchmarks der er lavet på Intel i7 VS amd smiley

• #5   1. jan 2010 det eneste der er ulempe ved amd er at de bliver lidt varm smiley

men alt i alt så er intel dobbelt så dyrt som amd til samme hastighed.

amd er bedst til spil hvor intel mest er til tunge programmer.

AMD FOR LIFE !!!

• #6   1. jan 2010 synes ikke om AMD fordi jeg synes de er så ustabile

• #7   1. jan 2010 nok køling og så køre de som en drøm smiley men ja det giver selvfølgelig lidt støv hvis man ikk har vandkøling smiley

• #8   1. jan 2010 Ja de kan ikke så meget de AMD'er, Intel er vejen frem hvis man vil ha noget der virkelig er stabilt og yder max.

• #9   1. jan 2010 Orednligt køling, evtvandkøling, så køre de bare. Har aldrig haft problemer. Pt har jeg phenom x4 som er vandkølet OC til 3.7ghz stablit. Intet at komme efter

• #10   1. jan 2010 nice den skal nok også clockes til 3.6 min 3.2 og så en go gang køling: P

• #11   1. jan 2010 men takker for hjælpen smiley

• #12   1. jan 2010 køre os selv med phenom x4 og jeg klager bestemt ikk smiley det spiller max

AMD er vejen frem

• #13   1. jan 2010 Fedt jeg takker meget ! smiley det godt at få lidt selvtillid smiley

• #14   1. jan 2010 Der er skam intet dårlig ved AMD smiley

Og der er heller ikke noget dårlig ved Intel..

De er som sent lige gode. Det er bare prisen der er forskel.

Jeg bygger maskiner med både AMD og Intel. De sidst nye, jeg har bikset sammen, er en Intel i750, og en AMD 955 BE. ikke den store forskel der, i ydelse. bortset fra, at AMD fik 500 mere i score i 3dmark06. Men den test, kan man aldrig stole på. Tempeturen, var ens på begge. omkring de 30-35 grader i ilde.

Men, AMD har nogen fantastiske CPU i den billige prisklasse. F.eks AMD 620. En quad core, til en pris på 600kr! Hvor imod intel billigste ligger på 1000kr. Men så har intel også deres i 850, som er pisse stærk til 1800kr.

• #15   3. jan 2010 Ja en phenom x4 er en fin CPU, men den dur ikke til OC på små midler ligesom div. nye Intel CPU'er som snilt render 4+ GHz stabilt på luftkøling.

Køre selv 4,6 GHz stabilt 24/7 på vandkøling på min Intel CPU som har kostet mig små 2.000 kr.

• #16   3. jan 2010 martin

Man kan sagtens overclocke den på luft smiley Den skal bare hæves på volten. Rekorden er hvis på 6,4ghz på den CPU smiley

på normalt overclock (400mhz) lå den kun på 40grader i load smiley

• #17   3. jan 2010 Ja og når man hæver Vcore på sådan en AMD så er det at luftkøling begyndet at blive et problem og så brænder de af.

Det er jo også ligemeget hvad rekorden er når den jo er lavet på flydende kvælstof og ikke almindelig køling som man har der hjemme.

Som sagt, til hjemme OC dyr de ikke til så meget som Intel.

• #18   3. jan 2010 Som tidligere nævnt er AMD klart dem, der leverer mest ydelse for pengene, og det har længe været sådan, at skulle man spille, så valgte man AMD og skulle man rendere og bruge den mere allround, så valgte man Intel...

I øvrigt har Lån & Spar Bank en AMD K6 stående som printserver, og det har den været siden 1998... Nuvel, det er kun en printserver, men den er altså tændt 30 dage om måneden og bli'r ikke slukket om natten. Før det var det i øvrigt en (Intel) 386'er, der havde kørt i lige så lang tid... Det afhænger meget af brug, OC'er du helt vildt, så regn ikke med samme holdbarhed og stabilitet.

Jeg har selv haft lige dele AMD og Intel-processorer og er om nogen IKKE fanboy... Lige nu har jeg en AMD X2 4600+, som stadig kan følge med... Næste gang bli'r det en i5 eller i7, men det er udelukkende grundet Intel overlegenhed når det kommer til rendering og generelt bare hastighed på kontorflader...

Skulle jeg udelukkende spille, så tog jeg noget AMD Phenom II X4...

Kommentér på:
AMD HJÆLP?

Annonce