{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Hjælp til ram (Intel .. AMD) {{forumTopicSubject}}

Hej har lige købt nogle nye ram til min computer, jeg kører med intel i7 930. har købt disse ram, http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=17123&type=hardware

Nu har jeg så funet ud af at de måske ikke passer til min computer fordi der er phenom 2 (AMD). kan man så slet ikke bruge dem så, eller kører de bare ikke helt så godt, eller er det underordet?

HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til ram (Intel .. AMD)
  • #1   5. sep 2010 Du burde snildt kunne bruge dem

• #2   5. sep 2010 Du kan godt bruge dem, men du skal ha' en klods mere for at køre tripple-channel, hvilket jeg stærkt anbefaler.

Altså, 3x2gb klodser.

• #3   5. sep 2010 Har du bestilt i dag, så ville jeg dog alligevel anbefale at annullere din ordre og bestille et kit med 3 ramklodser i stedet.

• #4   5. sep 2010 hvad sker der hvis jeg ikke kører tribble channel? fordi har ikke penge til at købe endnu 1 blok. smiley har bestilt dem, så det bliver lidt svært.

Kører med en i7 930, gtx 470 grafikkort. regner med at bygge en rimelig god gamer, men vil det trække end på noget hvis jeg kun har 2? ved ikke særlig meget om ram, desværre.

• #5   5. sep 2010 fordi kan ikke nå at afbestille. jeg kan ikke købe dem enkeltvis, men er det et stort minus kun at have 2 blokke, til DDR3 ? det er jo trods alt corsair dominator gt, jeg mener i forvejen det er rigligt, med de 4 gb, fordi de er så gode. Men kan man overhovedet kører 2x2 gb på ddr3 , og hvis man kan hvor meget vil det blive dårligere :?

• #6   5. sep 2010 Allerførst vil jeg lige slå fast, at DDR3 er betegnelsen for ram, som er den gængse nu til dags.

Det er bundkortet (og cpu'en) der afgør, om det er muligt at køre dual, tripple og quad channel.

Dit bundkort gi'r mulighed for tripple channel ram, men det er ikke jordens undergang, at du har købt et dual channel kit.

I spil vil du fx ikke mærke forskel.

Men skal du eksempelvis overclocke osv, så er det unægteligt en ulempe smiley

• #7   5. sep 2010 vi regner med at overclocke cpu'en en smule, men ikke meget vild et gøre den store forskel. Kører med ASUS P6TD DELUXE bundkort. men de ram vil kunne trække alle spil på højste grafik ikke? og du vil mene jeg kan bruge dem selvom der står phenom 2 på dem? men hvorfor laver man endelig nogle til phenom og nogle til intel hvis man kan bruge dem til begge, det er da åndsvagt. på deres side( www.corsair.dk) står der også intel memory og amd memory hvor for sig, man bliver jo mega fovirret, hvis man kan bruge dem alle sammen, kan du ikke se det smiley

• #8   5. sep 2010 (link fjernet)

Det er phenom 2 ram jeg har købt, se på deres side er det delt op, altsår intel og amd, syntes det virker underligt hvis der ikke er nogen forskel på dem?

Kommentér på:
Hjælp til ram (Intel .. AMD)

Annonce