{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Hader det nye MSN! {{forumTopicSubject}}

Det er sgu den værste gang lort længe. Nu kan man ikke drag ´n drop billeder når de skal sendes. Istedet vil den nu oprette en delemappe...

Men det værste er nu at man ikke kan modtage en .rar-fil fordi man SKAL angive en virusscanner til at scanne filen før man kan modtage den. Og her sidder jeg uden en virusscanner installeret fordi jeg ikke har behov for den. Og så kan jeg fandeme ikke modtage en skid.

Så er der nogle der kender en Messenger klient som virker og som ikke ligner en gang barnelegetøj med rundt kanter så man ikke kan skære sig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader det nye MSN!
  • Henning B
    Henning B Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 119
    #1   6. okt 2009 Har osse lige installeret det nye MS live og siden har computeren kørt af helvede til. Virker som om den har lagt noget ind der kører konstant og dermed nedsætter hastigheden. Det der Bing! eller hva faen det hedder for et søgeprogram, blev jeg spurgt om jeg ville bruge og svarede nej, alligevel ligger den nu som en søgebjælke og er integreret i MSN/Live pakken, så kan ikke finde ud af at slette det uden at jeg osse kommer af med MSN.... >Forpulede lo*** Microsoft


  • #3   6. okt 2009 AmbY
    Ja, og den scanner vil jeg ikke have. Jeg har det fint uden en virusscanner og vil derfor ikke installere noget som jeg ikke har behov/brug for.

    Jeg er kommet så vidt jeg at jeg har fjernet alle reklamer og en masse af de andre nytteløse ting messenger har som standard.


  • #4   6. okt 2009 Nu tør jeg ikke installere det smiley

  • Henning B
    Henning B Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 119
    #5   6. okt 2009 Amby>> Jeg har sagt nej tak som jeg altid gør. Oh vise einstein luk røven og lad være med at sidde og spille smart foran computerskærmen og så slet ikke på baboom da din retard.

    Christ hvor er jeg træt af retarderede små genier som dig og deres måde at skrive på herinde UDEN at have en skid og have det i ...

    Gid din røv må klø og dine byldebefængte, nedbidte mongolfingre må være for korte til at nå.


  • #6   6. okt 2009 skype evt

  • #7   6. okt 2009 kennh .
    Skype gider jeg ikke da jeg ikke kan importere alle mine kontakter over.


Kommentér på:
Hader det nye MSN!

Annonce