{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

L .
L .
Følger: 2 Emner: 57 Svar: 182

MacBook Handelsskolen ? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have en ny bærbar og har kigget på en MacBook Pro 15" ..

Den skal bruges til min Handelsskole så jeg vil bare vide om den er fin nok? Jeg køber Office pakken!! Eller skal jeg vælge XP da IT undervisningen forgår på en XP computer .. altså om jeg kan følge med på en Mac selvom der bliver undervist på en XP smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MacBook Handelsskolen ?
  • L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#2   11. aug 2009 hvad kunne det da være smiley ? altså min mening er at jeg ikke tror det er det store problem at have en MAC på en Handelsskole ville bare lige høre nogle af jer, kunne jo være i havde dårlige eller gode erfaringer med en .

• #3   11. aug 2009 Dem der har MAC oppe på min skole har man store problemer med at logge ordentlig på nettet, samt at udskrive fra sin egen maskine!

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#4   11. aug 2009 Hvad kan det være Christian ? Er det den nye model eller ?

• #5   11. aug 2009 Arh, så vidt jeg ved er det vidst både med det gamle og nye OSX .

• L .
    L . Tilmeldt:
    jan 2007

#6   11. aug 2009 Damn jeg er itvivl her, ved ikke om jeg skal vælge Mac nu for det ville jo være en katastrofe hvis jeg ikke kan komme på Nettet :-D?

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
    #7   11. aug 2009 Du kan jo bare køre Bootcamp, og evt. fx Parralels.
    Der er faktisk en pæn portion der bruger Mac på min skole, går på HTX. Har endnu ikke hørt om nogle af dem har haft problemer.

• #8   11. aug 2009 Ham D

Også et par stykker på min, og det er en stor skole med på HHX og HTX smiley

Det kommer jo også an på hvordan internettet er sat op osv. jo !

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 579
    #9   11. aug 2009 Tjaa.. Det gør det vel, men hvis man kan komme på med sin PC, kan som sagt bare Bootcampe og starte op i Xp, Vista eller Windows 7.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #10   11. aug 2009 Du kan jo spøge en vejleder på skolen om hvilke krav der er til computeren og hvilke programmer der bruges.
    På CBS er det intet problem med Mac.

• #11   12. aug 2010 du skal jo bar ha trådløst for at printe og logge på, arbejder selv på mac hver dag, og det er den hurtigste computer du finder, og den kører altid, hvor en windows maskine skal opdatere og alt muligt andet crap først,

og der er ingen programmer der ikk kan køre på mac, kræver bar du har parallels eller bootcamp, jeg ville vælge en mac

Kommentér på:
MacBook Handelsskolen ?

Annonce