{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter Køre prøve?
  • rico h
    rico h Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 28
    #1   23. jul 2009 Scooter køreprøve?
    Vidste godt nok ikke der var noget der hed det.
    Da jeg tog det var det bare at køre rundt nogle gange, og så fik man kortet.


  • #2   23. jul 2009 Haha vidste heller ikk noget der hed det xD skrev det bare lige så'en

  • #3   23. jul 2009 jeg tog det i starten af sommer ferien, så venter man bare på at man bliver 16!

  • #4   23. jul 2009 haha er der nu også kommet en køreprøve til scooter ? hehe kan huske det var umuligt at dumpe til det selv terio prøven kunne ikke dumpes i

  • #5   23. jul 2009 Du kan overhovedet iik' dumpe, ligegyldigt hvor ringe til det du så end er (:
    Det eneste de kan dumpe dig på, er for meget fravær fra undervisningen .
    Jeg gik på hold med en pige, som konstant lavede fejl underkørsel, og fik ikke mindre end 8 fejl i den afsluttende prøve :b


  • #7   23. jul 2009 de prøver du får i papir er nemme hvis du læser hæftet igennem og når du kører i aalborg kender du sikkert byen, så det er også nemt :).

  • #8   23. jul 2009 Kaltoft .

    sikker? smiley

    en fra mit hold kørte over for rødt den sidste køretur dengang jeg tog det, han bestod alligevel? smiley


  • #9   23. jul 2009 jeg kørte over for rødt, ramte en på cykel, kørte for hurtigt i 30km/t zone, fik 11 fejl i teoriprøve! smiley
    det skal lige siges, at alle de fejl, blev lavet på dagen efter, sidste skoledag! smiley


  • #10   23. jul 2009 og så bestod jeg smiley

  • #11   23. jul 2009 hah der var faktisk en trunte på mit hold som dumpede, men hun væltede også hver gang hun havde kørt 5 meter smiley men det hele er så åndsvagt, betjentene som underviste os sagde at det var okay at pille begrænsningerne og fortalte hvordan... LOL

  • #12   23. jul 2009 kender en, som fik at vide, at hun skulle komme tilbage, når hun havde lært at køre. Hun væltede op til flere gange, og kunne overhovedet ikke styre en scooter.

  • #13   23. jul 2009 Hah total fed historie i alle har smiley

  • #14   23. jul 2009 Der var da en på min vens hold som konstant kørte over for rødt, kørte ind i ting, og kørte total modsat ift. de andre på holdet, han bestod dog ikke, dagen efter så vi ham komme kørende på en knallert hvor han kørte ind i siden på en parkeret bil hehe

  • rico h
    rico h Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 28
    #16   24. jul 2009 Smukt merle E, glæder mig allerede til at se dig frese rundt på din scooter smiley SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ feminint:D

Kommentér på:
Scooter Køre prøve?

Annonce