{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

PS3 Vs. Wii Vs. Xbox360 ?? {{forumTopicSubject}}

Ja .. Hva for en konsol ska jeg vælge??
Kom med dine +/- (hvis du selv har haft maskinen!) og hjælp mig med at afgøre hva jeg ska bruge mine penge på imorgen hehe smiley

Sån som jeg ser på det ..

Wii - Totalt lækkert koncept med nogle vildt geniale spil "levende" spil. Alt det udstyr man kan få fx: bordtennisbat, baseball kølle, fiskestænger etc ..
Har prøvet maskinen nogle få gange hos familie og hos nogle veninder, og syns sku den er genial! Men så er der jo bare så mange andre spil som jeg gerne vil prøve os, som kun fås til de to andre konsoller? Og omvendt self?

PS3 - Har prøvet en demo i 15min ude i BILKA men for det først koster den spidsen a en jetjager, og så er det UDEN spil! For det andet så er spillende jo bræk dyre?
Blu-ray er en lidt anonym bonus da jeg ikk har HD derhjemme alligevel, og det er for mig lidt overflødigt.

Xbox 360 - Den er meget billigere end de to andre, der er ligeledes nogle vildt fede spil til maskinen, men jeg har aldrig prøvet den og har ikk fundet et sted hvor jeg kan så jeg ved INTET om 360eren ..
Så her ku jeg godt bruge nogen til at fortælle mig hvor genial / piece of crap Xboxen er smiley

Har lidt overvejet og købe både Wii og Boxen og gi Sony fingeren hehe, men jeg ku godt bruge nogle second opinions smiley

På forhånd tak - Luffe (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PS3 Vs. Wii Vs. Xbox360 ??
  • mark t
    mark t Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 2
    #1   14. jul 2009 hej nu er det ikke for at blære mig:-) men har alle 3 konsoller... wii er en fed konsol, men yderst sjældent jeg bruger den, mest når vennerne kommer på besøg og man skal more sig lidt sammen..ps3en er helt klart den fedeste maskine og se på men det kan man jo ikke bruge til så meget, spillene er herre dyre og den er i bund og grund ikke bedre end xbox 360, den har bluray som jeg er helt vild med og bruger tit, men hvis den skal bruges primært til spil ville jeg vælge xboxen.... xboxen er billigere og der er tonsvis af fede spil, og den kan jo moddes så den kan spille backup spil, så spillene er praktisk talt "gratis":-).. min xbox kører konstant! efter min mening er den overall helt klart at foretrække. men det er jo kun min mening:-).. mvh mark

• #2   14. jul 2009 Har os alle 3 konsoler, og holder os på at Mark har fat i den lange der... ! 360'eren giver klart mest for pengene !

• #3   14. jul 2009 Jeg også prøvet alle tre maskiner og sådan her ser jeg på det.

Wii: Genialt concept hvor man selv kommer ind i spillet. Enormt sjovt sammen med flere personer men som enkelt person er den en smule kedelig. Der er mange fornuftige spil titler til den men ikke nogen som bare virkelig siger wow!

PS3: Fin maskine uden tvivl men som der bliver nævnt så er den svine dyr det samme er spillene og grafikken er ikke meget minimalt bedre ind på en Xbox 360.
    Desuden er jeg ikke selv så glad for controlleren den passer ikke rigtigt i min hånd.

Xbox 360: Klart den maskine der giver mest bang for the buck. Der er mange spil titler og spil priserne er til at overkomme. Der er også mange muligheder for at sætte dit personlige præg på din xbox da der er mange tilbehørs ting til den. Bla kan der nævnes muligden for at montere hardwaret i et Lian Li kabinet med vandkøling på cpu og gpu.
    Også er jeg helt pjattet med controlleren den ligger bare helt rigtig i hånden og knapperne er lige der hvor man har behov for dem.

• #4   14. jul 2009 xbox360 har også Mediecenter ej at forglemme smiley

• #5   14. jul 2009 Robert.

Ja det har den men det er gået lidt i glemme bogen efter HD dvd Vs. Bluray som HD dvd jo tabte.

• #6   14. jul 2009 Robert J: PS3 har medieserver, det jo det samme stort set. Dog har jeg haft nemmere ved at tilslutte min ps3 til mit netværk, frem for min xbox.

Tror det er en evig diskussion, med ps3 / xbox.
    Personligt solgte jeg min xbox til fordel for ps3, synes det er en langt federe maskine. Spillende køber jeg altid brugt i fx EBgames, og på den måde spare man rigtig mange penge. der er bluray afspiller i den, hvilket også er rigtig fedt.

Jeg må dog indrømme at jeg var glad for min xbox, men savner den slet ikke så længe jeg har min ps3 smiley mit valg vil til hver en tid være PS3..

• #7   14. jul 2009 jeg har en PS3 og den er dejlig jeg bruger den til både film og spil og ps3 spil er ikk så dyre mere som de var i starten, man kan godt finde spil til 100 kr fra ny og ellers så er der mange steder hvor de sælger flere titler til 200.

PS3 har også den heldige ting at den nemlig har blu-ray så spil der kun fylder en blu-ray på PS3 er nød til at komme på flere dvd'er hvis de laves til 360

har PS3 60 gb som jeg gav 5000 for i 2007 og en masse spil

det ska også siges at hvis du ska sælge konsollen videre så holder ps3 prisen bedre end 360

• #8   14. jul 2009 Tror også det er mest hvad man er til. Har 360'eren og er skam glad for den. Men bruger den bare ikke så meget længere..

• #9   14. jul 2009 ps3 er den jeg ville vælge

• #10   14. jul 2009 Jeg har købt en ps3 igår og har satme ikke fortrudt! Syntes nu ikke 2700kr er dyrt for en 80GB Ps3 ;)A

/DavidseN

• #11   14. jul 2009 Og du skal alligevel næsten op og give de 2000kr for en xbox, men andet på hvilken du vil have smiley For den der Xbox pro koster vidst 2300-2400kr smiley

• #12   14. jul 2009 vælg ps3.. der er nemlig en chip som udkommer inden længe. også er der os "gratis spil til den.:D "

• #13   14. jul 2009 Martin, Bortset fra at den chip ikke kan gøre at du kan spille brændte spil. Eneste den gør er at give dig adgang til flashrommen. Der er stadig ikke udviklet noget der giver os mulighed for det endnu.

• #14   14. jul 2009 xbox 360 larmer, og det gør en ps3 ikke

xbox 360 er billig, ps3 er lidt dyre men der er mange flere muligheder med en ps3 (og så kan man jo også skifte hdd uden at det koster sindsyg mange penge)

• #15   14. jul 2009 tja, som de andre siger.. wii er til når vennerne kommer og så kan i lige tage et spil-- ps3'en har vildt fedt udseende og fed bluray funktion.. men hvis du ikke bruger bluray så er den ikke nogen fordel frem for xbox.. xboxen har lidt bedre spiludvalg end ps3'en og så er controlleren meget bedre at bruge.. og så er den billig :).. men jeg har en ps3 tilsalg hvis det er noget

• #17   14. jul 2009 har haft alle konsoller og den eneste jeg stadig har er min ps 3 her er grunden

Wii : genial konsol til venne besøg alene der er det bare kedeligt

Xbox : tag ikke fejl jeg hva virkelig glad for min xbox men efter jeg måtte sende den 4 til rep på grund af rrod så har jeg mistet alt kærlighed til den de virker kun et år og bang så skal man have en ny

ps3 : den er så fremtids sikkeret som noget kan være spillene koster det samme som xbox spil nu og så er der bare så mange feder ting til den end til nogen af de andre

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 123
    #19   14. jul 2009 Har selv 360 og den er da fed nok, syntes bare den larmer alt for meget.. mega minus

• #20   14. jul 2009 Man skal IKKE købe PS3 pga bluray, bluray afspillerne er faldet sindsyg meget i pris bare de sidste 3 mdr... Så ser frem til efteråret, måske først til forårs udsalg, så får man dem kastet i nakken alle steder til ingen penge...

Stemmer for xbox... De børne sygdomme der var med den sq gerne være i orden nu, så synes ikke det skal afholde en fra at købe den hvertfald...

• #21   14. jul 2009 Peter M

heh, jeg kan så sige at ps3 larmer også meget smiley

• #22   14. jul 2009 hvorfor skal jeg betale yderliger for at få den lavet når microsoft gør det gratis ? desuden fik jeg lavet den første og solgte den og købt en ny alle 4 gange har det været en ny maskine og alle 4 gange er der gået et år så den brændt sammen

• #23   14. jul 2009 kan stort set ikke hører min ps3

• #24   14. jul 2009 Kristian H

arbejder du for sony?..

• #25   14. jul 2009 nope gør jeg ikke

• #26   14. jul 2009 Kristian H

okay, ku ellers godt lyde sårn smiley

• #27   14. jul 2009 Kan stortset heller ikk hører min ps3,, så vil nu ikke sige den larmer smiley

• #28   14. jul 2009 de gamle 40gb larmer mere end de nye 80gb

• #29   14. jul 2009 min er en 40 gb som er 2 år gammel

• #30   14. jul 2009 hehe den larmer heller ikke i forhold til 360 xD

det er der næsten ikke noget der gør smiley

• #32   14. jul 2009 det jo fint nok du gør det men syntes det for dårligt at jeg giver 3 k for en xbox der dør et år efter vis ikke jeg lige giver 250 og mister alt der hedder garanti på den.
    så kan det jo være ligemeget at få sådan en men jeg har bare sagt min mening om den ud fra personlige viden og jeg syntes den hva fed bare trist man skulle have en ny hele tiden

• #33   16. jul 2009 Xbox 360 it is smiley Fik et tilbud jeg ikk rigtig ku sige nej til hehe.. Men den ene controller vil ikk samarbejde!! Så mig og min kammerat fik en ret kedelig aften smiley smiley hehe.. Så det ska jeg lige ned og klage over imorgen..! Og ja, den larmer faktisk en del den maskine, men altså det har jeg da allerede vænnet mig til.. Det hører man jo ikk når man spiller med mindre man muter den (;

Stortset alle mine venner sagde KØB EN PS3 man!! Den er mega meget federe og har blu-ray! Men når jeg ikk kan bruge det til fis i en hornlygte så valgte jeg da 360 .. Og jeg må da indrømme jeg er godt tilfreds allerede (: Men jeg vil godt nok os ha en Wii senere! Den er bare DET sjovere når man er flere smiley

• #34   16. jul 2009 jamen tillykke med den det er også en fed nok maskine smiley

med henhold til controller i har husket at sige connekt på både maskine og xbox ikke ?

• #35   16. jul 2009 se evt Project Natal der snart kommer til xbox'en smiley

• #36   16. jul 2009 Baboom's Bamse : Jaja, snart og snart smiley Og lad os nu se om det er så godt som de siger.. Hvis det passer med de "trailers" der er lavet, JA så bliver det super fedt. Men kunne godt have den mistanke at de personer i den officielle trailer, agere efter spillet, og ikke omvendt.

• #37   16. jul 2009 Tak tak Kristian smiley Hmm, altså den der lille knap der sidder under kort læser og det (hvis den står lodret) ? Vi må jo lige prøve os frem .. Det var ihvertfald pinligt og vise sin nye maskine frem og så virker lortet ikk smiley !! Har lige købt Test Drive Unlimited idag, det godt nok fesent i starten og trille rundt i en gammel sur TT, og det sku ikk vildt mange penge man vinder i de løb der smiley

Kommentér på:
PS3 Vs. Wii Vs. Xbox360 ??

Annonce