{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Kristoffer M
Kristoffer M
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 71

spil VS. Vista {{forumTopicSubject}}

heey folk.

har problemer med mange af de spil jeg spille på min bærbar med windows Vista. nar jeg sidder og gamer lukke den pludselig ned og skriver programmet er holdt op med at fungere, i de fleste spil kommer den besked tilfældige steder, mens den i Assasins Creed lukker ned det samme sted hver eneste gang:(

non der har samme problem eller evt, en løsning på problemet.

kristoffer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spil VS. Vista
  • #1   19. maj 2009 Har oplevet det et par gange og personligt giver jeg vista skylden, bliver lige hængende ,vil gerne lige hører om der nogen der har en løsning.

• #2   19. maj 2009 Kommer den med nogen fejlmeddelse?

Det er på ingen mde sikkert at problemet ligger ved selve vista det kan også sagtens ligge i en hardware fejl.

Du har vel pacthet spillene?

• #3   19. maj 2009 Hvis spil lukker ned er det jo ikke Vista's skyld vel, så er det jo spillet...
    og hvis Assasin's Creed lukker ned det samme sted hver gang er det nok din harddisk eller nogle drivere der kludrer.

• #4   19. maj 2009 Det ER vista. Kender flere der har det problem. smiley Ingen løsning so far.

• #5   19. maj 2009 lol.
    Hvilke spil er der tale om?
    ... Jeg ved da umiddelbart fint at man kan gennemføre Assasin's Creed uden at den lukker ned et bestemt sted, da jeg ejer både Vista og spillet.

Så kom igen?
    - Opdater motherboard-, chipset-, lydkort- og grafikkorts driveren fra producenternes hjemmesider, og så ser vi an. Måske du skulle installere den nyeste DirectX 9.0C Redistributable fra Marts 09 mens du er igang?

Det ER IKKE vista smiley

• #6   19. maj 2009 Rene V: Som sagt, kender flere der har problemet og det ER vista. det er en DLL fil somewhere som er ustabil og kan udskiftes..

• #7   19. maj 2009 Rene er det vista på din laptop?

• #8   20. maj 2009 Jeg har haft Vista på samtlige lappy's jeg har haft, og også stationære.
    ALDRIG været et problem jeg ikke har kunnet google mig frem til løsningen ved.

Det er som manglende software eller forældede / dårlige drivers der er problemet, men det er da nemmest at give styresystemet skylden. smiley

Jeg bruger pt. Windows 7, hvilket man godt kan mærke er Beta eftersom mange programmer der kræver driverlevel adgang ikke altid virker... Især ikke i 64bit versionen. Men google er min ven smiley

Kommentér på:
spil VS. Vista

Annonce