510 visninger
|
Oprettet:
spil VS. Vista {{forumTopicSubject}}
heey folk.
har problemer med mange af de spil jeg spille på min bærbar med windows Vista. nar jeg sidder og gamer lukke den pludselig ned og skriver programmet er holdt op med at fungere, i de fleste spil kommer den besked tilfældige steder, mens den i Assasins Creed lukker ned det samme sted hver eneste gang:(
non der har samme problem eller evt, en løsning på problemet.
kristoffer
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 356
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 12 Emner: 48 Svar: 2.193
Det er på ingen mde sikkert at problemet ligger ved selve vista det kan også sagtens ligge i en hardware fejl.
Du har vel pacthet spillene?
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
og hvis Assasin's Creed lukker ned det samme sted hver gang er det nok din harddisk eller nogle drivere der kludrer.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.045
feb 2007
Hvilke spil er der tale om?
... Jeg ved da umiddelbart fint at man kan gennemføre Assasin's Creed uden at den lukker ned et bestemt sted, da jeg ejer både Vista og spillet.
Så kom igen?
- Opdater motherboard-, chipset-, lydkort- og grafikkorts driveren fra producenternes hjemmesider, og så ser vi an. Måske du skulle installere den nyeste DirectX 9.0C Redistributable fra Marts 09 mens du er igang?
Det ER IKKE vista
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.045
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 356
feb 2007
ALDRIG været et problem jeg ikke har kunnet google mig frem til løsningen ved.
Det er som manglende software eller forældede / dårlige drivers der er problemet, men det er da nemmest at give styresystemet skylden.
Jeg bruger pt. Windows 7, hvilket man godt kan mærke er Beta eftersom mange programmer der kræver driverlevel adgang ikke altid virker... Især ikke i 64bit versionen. Men google er min ven
spil VS. Vista