{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS på Nokia 5800 xpressmusic
  • #1   12. apr 2009 Jeg har læst mig frem til at det er gratis, hvis du ikke går på nettet. Den spørger i starten om du vil gå online og der trykker du bare nej.

• #2   12. apr 2009 okay tak for svarene smiley

• #3   12. apr 2009 Simon R: Nej, det passer ikke helt. Hvis man siger nej til at lade den gå online, så henter den jo ikke noget ned fra nettet, men fra sattelit og det er gratis.

• #4   13. apr 2009 Søg på Google efter Nokia MapLoader. Det ligger på en af nokiaforums sider. Download & installer det. Slut din mobil til computeren enten vha. Bluetooth eller USB. Kør programmet. Det finder automatisk din tlf, og herefter kan du så loade kortene over på din mobil. Det tager ikke særlig lang tid med den seneste version af programmet, og når det er klaret behøver du ikke bruge internettet på din mobil til at hente kort. Dette kan så bevirke at mobilen er lidt længere tid om at finde din position, da den også bruger internettet til at bestemme denne, men det er flueknepperi.

Så burde du være klar til at bruge din GPS uden omkostninger. Jeg har selv min tredje Nokia Symbian telefon nu, og dette har virket upåklageligt med dem alle.

Håber det hjalp (:

• #5   13. apr 2009 hvad betyder symbian lige om jeg må spørge??:)

• #6   13. apr 2009 Symbian er et styresystem. Det bliver brugt på Nokias topmodeller (N-Series og nogle få XpressMusic) og en masse andre telefonproducenter bruger det også, i andre varitioner.

• #7   13. apr 2009 Simon R: Undskyld, über geek, men hvordan vil du ellers forklare at den finder din position, uden at være på nettet? Der ligger jo et kort på selve telefonen, som kører over satelit.

• #8   13. apr 2009 mathias
    Okay, så er jeg med;)Virker garmin gps godt på den??Er det let at skrive beskeder??:)

• #9   13. apr 2009 Jeg har ikke lige haft en 5800, men har haft 2 N95'ere, og min nuværende N82.
    Har ikke prøvet Garmin GPS, da jeg har været tilfreds med Nokias indbyggede program 'Maps' (:
    en af mine venner har 5800 og er meget glad for den. men mht. at skrive på en touchskærm er jo ofte personlige meninger (: Jeg havde selv en SonyE med fuld touchskærm, og jeg synes sgu det var meget skægt at skrive beskeder med håndskrift (:

• #10   13. apr 2009 Simon R: Hvad er det du snakker om?! Det er jo rigtigt nok det jeg skrev.

Kommentér på:
GPS på Nokia 5800 xpressmusic

Annonce