{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Gøre et billede mindre....?? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er en f de idioter der ikke helt forstår sig på computere.................. :o(

Hvis nu et billede fylder mere end 300KB, og man skal have det til at fylde mindre, for at kunne oploade det et sted, er der så noget at gøre...?? Kan man få det til at fylde mindre ?? Eller hvordan...

Og bare for en god ordens skyld, så KB så for Kilobyte, og MG, for Megabyte....??? Og det er MG der er højest...????? Eller hvordan...

Tunsinde tak for hjælpen.... ;o)

Hilsen bettina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøre et billede mindre....??
  • #1   17. jun 2007 Håber i forstår mit indlæg.... Der er et par øl der efterhånden har gjort sin indsats.... *s*

  • Thomas e
    Thomas e Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 22
    #2   17. jun 2007 meget nemt du åbner billedet nederst kan du trykke på et lille billed men en blyant den trykker du på så åbner du billedet i paint
    derinde går du ind i billed oppe øverst derefter stræt/vrid og så står der et par vinduer hvor der står 100% i begger de tal ændre du til feks 50% og gemmer billedet sådan så skulle det meget gerne blive noget mindre eller retter sagt fylde mindre!!


  • #3   17. jun 2007 Hmm..... selvom at jeg er lidt beruset, så kan jeg ikke helt finde ud af det,.... Jeg ha nogetd er hedder power point... Ka´n jeg bruge det ???????????

  • Thomas e
    Thomas e Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 22
    #4   17. jun 2007 send billedet til mig så gør jeg det mindre
    thomas.edelved@fasttvnet.dk


  • Thomas e
    Thomas e Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 22
    #5   17. jun 2007 sådan så er det klaret håber du kan bruge det smiley

  • #6   17. jun 2007 Allan - jeg har prøvet at sende billederne til Thomas, så jeg håber han kan hitte ud af det,e llers må jeg prøve din løsning....

    ;o)


  • #7   17. jun 2007 Åbn billedet i paint.. tryk ctrl W og så trykker du f.eks. 10 der hvor der står 100 (ved begge) Prøv dig frem ellers til det har den rette størrelse

  • Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 5
    #8   18. jun 2007 Hej. Download programmet xnview,det løser dit problem,søg på google for at finde det ,det ligger også inde på pcworld.dk.
    Der kan du ændre i alt,der vedrører et billede.


Kommentér på:
Gøre et billede mindre....??

Annonce