{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pc i Aldi?
  • #1   3. feb 2009 Ja.. Mine forældre har en derfra.. Den er 5år nu og har aldrig fejlet noget..

• #2   3. feb 2009 fra aldi klart !
    min søs har købt 2 bærbare der ingen problemer

• #3   3. feb 2009 ja aldis mærke er sku udemærket det nærmere deres reklamation der stinker

• #4   3. feb 2009 Hmmm kommer jo an på hvad dit budget og hvad du skal bruge den til? smiley

• #5   3. feb 2009 jeg skal kunne spille the sims 2 + udvidelsespakker på den, og så bare til det løse (net, billeder, musik)

• The OM
    The OM Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 70 Svar: 188
    #6   3. feb 2009 Kristian H og syre

Ang kundeservice er det ikke noget at brokke sig over...Alt alt alt alt for lækkert.

Da mit tastatur der fulgte med stoppede med at virke fik jeg et nyt tilsendt uden de tjekkede noget...

Da selve pcen fejlede, (Grafikkortet gik viste det sig) Så blev den sendt med fragtmand, på deres bekostninger. Jeg fik skiftet grafikkortet...Fik oven i købet et næsten doppelt så godt kort smækket ind i den (-:

Der gik 2 uger så fik jeg den igen. Jeg havde enda beskadiget kabinettet, så det havde de også skiftet.

Der intet at brokke sig over fra min side (-:

Helt klart Medion...Man tænker sikkert aldi lort smiley Men det er sku noget der holder til fornuftige penge .D

• #7   3. feb 2009 så der er en god nok garenti?

• The OM
    The OM Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 70 Svar: 188
    #8   3. feb 2009 Pernille smiley

Jeg er fuldt ud tilfreds (-: Ingen brok herfra smiley

_Syro_Str0m _

Jeg var åbenbart heldig smiley

• #9   3. feb 2009 Nogle der kan guide mig igennem om det er en god nok pc til the sims 2 + udvidelses-pakker og det løse?

AMD AthlonTM X2 7750 dual-core processor

ATI RadeonTM HD4350 Grafik
    med 512 MB, DVI-I, HDMI og D-Sub VGA DirectX® 10
    en HDCP understøttelse

640 GB harddisk
    med GreenPowerTM Technology - S-ATA 300 Interface,
    16 MB cache. Til mere end 120.000 musiknumrel eller fotos.
    (Ved 4 MB pr. foto eller 4 MB pr. titel.)

DVD-/CD-brænder med multiformat
    Understøtter alle populære DVD/CD-standarder,
    incl. Dual Layer DVD-R og DVD+R.

4096 MB DDR2 SDRAM-hukommelse med 667 MHz 64-bit

Netwerkskort on board - Gigabit LAN 10/100/1000 Mbit/s

Integreret USB 2.0 kortlæser, læser og skriver alle almindelige Flash-kort

eSATA-stik til tilslutning af eksterne SATA-enheder

Gigantisk softwarepakke med Windows Vista® Home Premium

Pakkens indhold: PS/2 tastatur, optisk USB mus

• #10   3. feb 2009 Ja, denne pc vil godt kunne trække sims 2 smiley

• #11   3. feb 2009 hold dig fra det. køb noget ordenligt i din lokale bix. så er der ingen problemer med reklamation osv. (:

• #12   3. feb 2009 den computer kan sagtens trække sims2.. og det kan du så nok gange op smiley

• #13   3. feb 2009 køøøøb det et godt tilbud.. mine de gamle har en fra aldi... ingen problemer med reklamation dengang cpu'en brændte af.. hentet af fragtmand.. skiftet cpu + en lysdiode i fronten (som åbenbart aldrig havde virket havde vi bare ik opdaget smiley

bragt med fragtmand, vi fik endda en undskyldning for at det havde taget en måned smiley det sker ikke særlig titi at producenten undskylder for det har taget en måned hehe

• #14   3. feb 2009 derees pc er vel ok, men service ang. reklamation er ikke at prale med ! smiley

• #15   4. feb 2009 det skræmmende, efter at sidde og læse div. svar igennem, er så at der er temmelig mange som har haft problemer med computeren..

• #16   4. feb 2009 Man kan altså ikke generalisere ... Vi har i 4 år nu haft en medion stationær pc og den har aldrig slået en forkert skid !

Kommentér på:
Pc i Aldi?

Annonce