{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.572 visninger | Oprettet:

Tattoo i Bulgarien Sunny Beach {{forumTopicSubject}}

Jeg ser spørgsmålet mere og mere i det åbne forum, om hvorvidt man kan/skal lade sig tattovere i det pågældende land/område.
Jeg kan svare for mig selv og min svoger, som gik lidt mere end på opdagelse i deres butikker.
1: renligheden er for det meste helt ok, der er dog nogen der ikke har råd til aircon, så de har døren åben hele tiden, hvilket jo ikke kan undgåes at hive lidt støv ind.

2: alle steder vi var inde og kigge blev der pakket nye nåle ud af steril indpakning, ved hver kunde, så ingen problemer der og stod farven lidt for længe under selve tattoveringen blev den smidt ud og nyt blev hældt op.

3: de fjerner hår med en trimmer, men har ikke så meget fidus til at skrabe området med en barberskraber, hvilket jeg personligt foretrækker inden de begynder, så det vil være en god ide lige at gøre det selv, inden man går derned.

4: Deres engels er ikke tip top, de har som regel en pige i nærheden til at komunikere med, hen er heller ikke et sprogvidunder, så sørg for med sikkerhed hvad i bliver enige om før opstart.

5: Frihånds tattoo laver de næsten ikke, det er både godt og ondt, for når emnet er overført til kroppen inden nålen rammer, er det lettere at se om det er det man vil ha og det gør det sværere at lave fejl.

6: de billigste, er dem der ikke ligger på selve handelsgaden langs stranden, da de naturligvis har 3 gange så høj husleje som dem væk fra stranden.

vi kiggede i mange forretninger og det var faktisk ikke meningen at vi skulle have lavet noget, men da alt hvad vi så rundt omkring kun var positivt, endte vi der anyways, jeg fik lavet to + en genopstregning for 1600 kr, min svoger fik en stor drage der fyldte det meste af højre skulderblad for 1400 kr, vi er begge 110% tilfredse, så kan kun anbefale det, men bestil tid, så det bliver gjordt tidligst dagen før i skal hjem, så både tuss og ferie bliver som det skal være "fornøjeligt"
Der kommer billder af det, når det er helt færdighelet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo i Bulgarien Sunny Beach
Kommentér på:
Tattoo i Bulgarien Sunny Beach

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce