{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Dumme mig... {{forumTopicSubject}}

Jah, Jeh skal have lavet en Tattoo om på min fod..

Der står RENÈ på min højre fod.. Og den skal slettes/Dækkes..

Jeg fik den lavet da jeg var på en tur til Bulgarien med tøserne i sommers... Da vi var godt fulde, skulle jeg pludselig have en tattoo, Selvfølgelig....
- Dengang! Hed min kæreste René... Men det gør han ikke mere smiley

Ih... Ved bare ikk elige hva jeg skal have lavet ovenpå...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme mig...
  • #2   13. mar 2009 Hej !
    Altså det er for dumt men gider jeg ikk skrive til dig da du jo nok har lært af det

    Jamen jeg sys da du skal kontakte en tattoo.,, Om hvordan du kan få skrevet noget nyt, eller tegnet om.
    Måske du kan finde et betydningsfuldt ord der starter med ´´rene´ !

    Held med det


  • #3   13. mar 2009 He ved det er dumt... Men Fortryder det jo faktisk også lidt.... smiley
    Men Det var sjovt da det skete... smiley

    Jaah Har osse fundet en masse Blomster på Nettet, Problemet er bare at jeg Har 4 Stjerner ned ad Læggen i Forvejenn Og er bange for at det måske kan blive for meget men slettes skal den....

    --- Jeg kan jo ikke blive ved med at Sove med strømper... smiley VEL...! smiley


  • #4   14. mar 2009 Jo om sommeren har jeg nærmest aldrig strømper på....

    Og jeg arbejder som frisør.... Jeg skal have en Tatovør til at kigge på det... smiley


  • #5   15. mar 2009 den bliver nok svær at dække.. går udfra den er lavet med sorte bogstaver? .. man kan jo ikke dække sort med f.eks. gul blå og andre lysefarver.. så enten en stor sort firekant.. eller også er det jo lazer.

Kommentér på:
Dumme mig...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce