{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Dumme kællinger {{forumTopicSubject}}

Hvad er det, som gør, at kvinder kan falde for Peter Lundin, Peter Madsen, Mordere, tilslutter sig IS og andre storkriminelle. Det er en gåde for mig. Der er virkelig mange kvinder, der tænder på sådanne typer.

Jeg har "morsomt" nok valgt at sætte den i kategorien: Kærlighed og forhold, selvom det kun gælder den ene vej, for jeg finder ikke nogen kærlighed i disse typer mennesker, de er sq ude af stand til at at give kærlighed.

Mon der er nogen, som kan forklare, hvad der sker i "hjernen" eller mangel på samme for disse kvinder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme kællinger
  • #1   10. okt 2021 Jetset tror du ikke det er spændingen i første omgang og der efter at de kan manipoler med de kvinder smiley

  • #3   10. okt 2021 Alis C ja de narre kvinderne ved netop at lade dem tro at de er noget i deres øjne og på den måde lægger de kvinder sig så på knæ - der findes nu også kvinder der har de dersens psyko-gen.

  • #4   11. okt 2021 Svært at svare på Jetset, men historien viser jo at selv de værste afskum har tilhængere og det seneste tilfælde ser vi med IS kvinderne.
    Jeg tror en del gør det alene for spændingens skyld og nogle andre for at få offentlig opmærksomhed, men nok de færreste der gør det af kærlighed smiley


  • #6   11. okt 2021 Leon, nu er det ikke mænd, de møder ude i byen, det er mænd, de allerede ved en hel masse om, så nogen overraskelser er der sådan set ikke, jeg tror, de ser op til dem og dem vil de gerne giftes med og IS-krigs-kællingerne, synes sikkert, at de er super seje mørkemænd, som de godt kunne tænke sig at få børn med og disse børn kan vokse op i noget, der godt kan sammenlignes med helvede. Og ja, der findes også kvinder med psyko-gen, det er jeg slet ikke i tvivl om, mange er også enormt dominerende.

    Alis, rigtig beskrivelse af psykopater. Men nu er det specifik mænd, der dræber og bagefter parterer deres ofre og IS lystne kvinder, der opsøger sådanne mænd, jeg godt kunne tænke mig at få indblik i, hvorfor de har sådan en lyst.

    Cody, det er en yderst afstumpet opmærksomhed, de vil have, men det kan være, det er de eneste mænd, de kan få, for jeg tror ikke, mænd samler på dumme naive kvinder, for det synes jeg de er, velvidende at deres børn skal vokse op i grusomme miljøer, hvor kun vold og drab er dagsordenen.

    Hello kitty, jeg vil give dig ret, det er ikke normalt at kontakte mordere. Men jeg kunne godt tænke mig at få en forklaring på, hvorfor de gør det, en forklaring der virkelig giver mening, der er uhyggelig mange kvinder, der gør det og ikke mindst i USA, skriver de til de mænd der sidder på dødsgangene, ufatteligt.


  • #7   11. okt 2021 Jetset jeg tænder altså ikke på de mænd smiley

  • #8   11. okt 2021 Hello Kitty jeg tænder ikke på de mænd smiley

  • #9   11. okt 2021 Det er der heller ikke nogen der påstår, at du gør, du må lige læse det engang til smiley

  • #11   13. okt 2021 Folk som Alis ville nok hurtigt skifte mening om dødsstraf hvis det var deres egen familie der var blevet slagtet af en galning smiley

  • #12   13. okt 2021 Cody

    NEJ - hun vil give dem ånderum, en slags helle, med en masse psykologer og med tåre i øjnene forklare dem at hun forstår deres handling og hun tilgiver. Hun vil ikke have dem straffet da hun flere gange har skrevet at straf ikke er den rigtige vej.

    Hvis nogen røre min familie, ville jeg være meget udspekuleret, hva? bremserne svigtede på bilen, strøm på dørhåndtag, skubbe dem ind på skinnerne når et tog kommer, der er masser af muligheder.


  • #15   13. okt 2021 Ja jeg har altid sagt at folk der syntes dødsdom er noget skidt entre mening når det går udover deres kære.

  • #18   14. okt 2021 Alis C i den der tale bliver vi aldrig enig.

  • #19   14. okt 2021 Hvis man vil vide hvorfor kvinder forelsker sig i fængslede mænd og endda i mordere, så må man spørge dem selv. Der er ikke andre, der ved det. Jr. Alis

    https://www.kristeligt-dagblad.dk/hvorfor-bliver-nogle-kvinder-tiltrukket-af-forbrydere-som-peter-madsen

    Man kan ikke lave regler om hvem der må forelske sig i hvem.

    Nej, og det er der vel heller ikke nogen, som påstår det, det er kun dine tanker.

    Jeg er stærk modstander af dødsstraf, og et samfund, der spærrer mennesker inde i små celler så de kan sidde der alene, måske i årevis, og vente på at blive slået ihjel er et følelseskoldt samfund, der ikke er bedre end de mennesker, de dømmer til døden.


    Nej, Alis, det er noget vrøvl, du skriver, at blive dømt til døden og bare slå tilfældige mennesker ihjel kan du ikke sammenligne, der er en lov i de pågældende lande, som bliver håndhævet, det kan ikke komme bag på de sataner, der tillader sig at slå ihjel.

    Kun godt at der findes medmenneskelighed.


    Jeg har intet tilovers for mennesker, som slår tilfældige mennesker ihjel, sidder de på dødsgangen, så ligger de som redt.

    Dumme kællinger, der tilslutter sig IS krigere, meget godt svar på den tildens: https://www.information.dk/udland/2015/02/gud-bestemt-kvinder-leve-tilbagetrukkent-liv

    Blot skal man holde sig for øje, at IS ikke er repræsentativ for Islam. Faktisk er IS misforstået religion af værste slags.

    Hvad er forskellen ?? - Jeg kan ikke få øje på den smiley



  • #20   14. okt 2021 Alis

    Enig i at IS ikke repræsenterer islam, men uanset retning i islam så skal man høre at de ikke lige her repræsenterer islam, Når det drejer sig om terror.

    Islam er at lyve overbevisende, som vi så med Taleban, vi går en ny tid i møde med en mere moderat sharia, hvor kvinder kan studerer - og hvad skete der? jo de lukkede skoler og piskede dem som lavede skoler i det skjulte.

    Så det møg slam er repræsentivt for når man laver en dump i et lokum - faktisk er det morsomt at man i Tyrkiet har slik som hedder lokum. Nej det er ikke noget jeg finder på det er virkeligt.

    https://da.hiloved.com/goer-tyrkisk-delight-called-lokum-i-dit-koekken-med-denne-opskrift/


  • #23   15. okt 2021 Polysl:
    IS repræsenterer i høj grad Islam uanset hvad venstrefløjen og såkaldte moderate muslimer påstår.
    Det samme gør BokoHaram, Taliban, Al-Queda, Hizbollah, Al-Shabaab, Hamas samt flere hundrede andre islamistiske terrorgrupper.
    Typisk venstrefløjs retorik at påstå sådan noget forvrøvlet sludder - Islam er en decideret ufredelig religion baseret på krig, vold og undertrykkelse både historisk og nutidig.
    Intet sted i verden hvor muslimer er i overtal hersker der fred smiley


  • #24   15. okt 2021 Cody

    Jeg fik vist ikke lige formuleret mig færdig, var skrevet i hast. For mig at se er der mange flere dagsordner når man bruger islam som årsag, der er ligeså meget politiske som økonomiske interesser og at destabilisere et samfund - muslimer er nok de bedste til at nå deres mål med terror - som vi så i Afghanistan som lagde sig fladt ned.

    Krig - det politiske - og så Islam/sharia. Det er den rækkefølge man bruger. Problemet er så at man ikke har styr på tropperne og hvordan Islam skal fortolkes på trods af retningslinjer fra ledelsen.

    Man kunne læse hvor utilfredse tropperne var overfor en blødere sharia, så hvad gør man for at få styr på tropperne? Jo man går tilbage til år 0, så er alle glade.


  • #26   15. okt 2021 Alis

    Så¨du er den eneste i verden som har forstået betydningen af islam?

    Kristendom er ikke at bruge det gamle testamente, vi er kommet videre end al det den stod for. Visse gruppe af jøder bruger stadig det gamle testamente som grundlag for deres liv og hvordan de mener at verden skal se ud.

    Uanset hvordan du prøver at hvidvaske Islam, så kan du ikke komme udenom den måde den praktiseres på i Mellemøsten.

    Islam kan godt fungere side om side med kristendom, det er set før, der hvor bægeret flyder over er når man begynder at forandre en kultur som mere er tilpasset Islam. Så får man gnidninger - for hvorfor skal man det? Hvorfor er det aldrig omvendt i et land hvor kristendom er den største religion?

    Jeg husker godt Mette Fups ord om at jøder var forfulgt og hendes hjerte bløder over de ugerninger - og så giver hun lov til at man skære et stykke af tissemanden på spædbørn som i flere tilfælde enten giver dem en misdannet penis, eller i nogle tilfælde død af blodforgiftning. Det kan ikke være mere barbarisk. Jeg kan forstå hvis der er praktiske grunde som en forhuds forsnævring som vanskeliggør rengøring.

    Nogle muslimer begrunder det med at pikken er nemmere at holde ren, øh hva? det er da den mest jammerlige undskyldning, træk tilbage og vask dem, er det svært? Eller er træk og slip også forbudt i Islam.?

    Katolikker er tæt på at være lige så bims som muslimer, med at man ikke må lege med sig selv. "Skuddet" må ikke misbruges, men skal målrettes som formål at få børn.

    Muslimer må heller ikke lege med sig selv da det ikke giver børn.

    Kan du forklare hvorfor der mest er ballade i Mellemøsten - lad os lige udelade Israel, muslimer mod muslimer, retning mod retning, fortolkning mod fortolkning.? Den "krig" ser man ikke i kristendommen, hvor folk bare må havde deres fortolkning i fred. Man render ikke rundt og bomber andre kristne fordi de fortolker biblen på deres måde.

    Protestanter som Danmark bygger på er nok de mindst kristne, ikke dermed sagt at de ikke følger de 10 bud, den type er noget man med en god opdragelse lever med. Danmark huser også mange forskellige retninger af kristendom, men ikke en kæft går på barrikaderne for lige at fortælle at vores er den rigtige - vi lever i en symbiose med alle de forskelle opfattelser af kristendom.

    Det kan man ikke sige om Islam - en kort søgning giver mange 1000 hit på at de ikke kan enes i en fælles forståelse for den rene Islam. Og hvorfor kan de ikke det? - jo fordi det ikke handler om Islam men langt mere om politiske mål og økonomiske mål - altså den forhadte del som Muslimer hader. Hykleri på første hylde vil jeg mene.

    Undskylder på det groveste over den lange smøre. ha ha


  • #27   15. okt 2021 #25 Alis, vi skal også lige have denne her med: Islam betyder: underkastelse og Islam er en Lovreligion, som intet har med religion at gøre. Der er ikke noget, som kan ligne demokrati og det er tilladt at slå ihjel.

    Sharia betyder egentlig "vejen til vandingsstedet", stedet, hvor man drikker. Af ordets rod fremgår også betydninger som "at begynde", "at lave en plan". Sharia er den vej, muslimen skal følge, for at opbygge det islamiske samfund og udbrede Ummaen til hele jorden.

    Den islamiske lov står altid over værtslandets nationale love og en hvilken som helst anden lovgivning end den islamiske, hvis man er sand muslim. Allahs system er fuldkommen. Allahs system er perfekt, fordi den omfatter alt, hele menneskelivet. Andre love vil derfor altid komme til at stå i vejen (“andre systemer er illegitime”, dvs. direkte ulovlige!), da den islamiske lov jo omfatter alt. En troende muslim anser Koranen, som den blev åbenbaret profeten Muhammad, som fuldkommen og uden fejl, en fuldendt lov, som overgår enhver anden lov, da den kommer direkte fra Himlen fra Allah. Loven står i "urbogen", som ligger i Himlen og som ifl. islamisk tradition kun er blevet åbenbaret helt for Muhammed i drømme og af englen Jibril (Gabriel). Alle andre profeter har kun modtaget brudstykker af loven, tilmed i forfalsket form, kun Muhammad har modtaget den uforfalsket. Citat islaminfo.


Kommentér på:
Dumme kællinger

Annonce