{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.464 visninger | Oprettet:

At få tattoo i udlandet {{forumTopicSubject}}

Hej folk smiley
Jeg skal til Bulgarien til sommer, og har hørt at det er en del billigere at blive tusset dernede, end herhjemme. Men så vil jeg lige høre jer, hvad er jeres erfaring med at blive tusset i udlandet ? Selvfølgelig skal det være et ordentlig sted med gode forhold, og ordentligt udstyr, men er der flere risikoer ved at få en tattoo i udlandet, end herhjemme ?

- Sandra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få tattoo i udlandet
  • #1   17. feb 2008 jeg har fået lavet min aller først tuss i udlandet ..
    det var meeeget billigere end her hjemme..


  • #2   17. feb 2008 Ja det var nemlig lige det smiley Men ville da lige spørge til råds herinde først :b

  • _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #3   17. feb 2008 Du skal bare være sikker på hygienen og kvaliteten er i top, ligesom du skal herhjemme

  • #4   17. feb 2008 har fået lavet en i udlandet og der var ingen problemer og har aldrig været nogle problemer med den
    så bare klø på


  • #5   17. feb 2008 et lille dårligt eks.

    var nede og blive tatoveret og imens jeg sad der i pineriet kom en ung fyr ind der havde fået lavet en stor tatovering i tribel hen over skuldrene. Hans problem var at den faktisk skaldede helt a de fleste steder. som om farven ikk var lagt dybt nok, da det så helt forkert ud. så ikk ordenlig på det da jeg var ved at blive tusset, men han var tatoveret i udlandet (kan ikk huske hvor) og den besked han fik var at han måtte vente til han var færdig med at skalle og så skulle der laves cover up...


  • #6   17. feb 2008 Jeg har selv fået lavet en i Bulgarien , og den er sq stadig lige flot ..Han var meget dygtig (og lækker smiley ) haha ... Så ingen negative ord herfra .. smiley

  • #7   17. feb 2008 Min jeg fik lavet i udlandet er den der har holdt sig flottest, altså farven den er MEGET sort stadigvæk .. At jeg ikke lige har plejet den så godt er min egen fejl, så den mangler lidt farve..

  • #8   18. feb 2008 Har også fået min første tus i udlandet.. faktisk på Malta..
    Folk der bor i udlandet er da ikek døde og har da ikke grimme tusser...

    Så go for it.. helt sikkert.. så længe der pænt og sterilt


Kommentér på:
At få tattoo i udlandet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce