{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Frederik
Frederik
Tilmeldt:
7. sep 2009
Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396

Tattoo {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Har gået og tænk noget tid nu, på at få lavet en tattoo, når tiden kommer... Har tænkt meget på en slags cirkel, som viser en anden verden, med glæde, farver og fantasi væsner :b... Uden om skal der stå teksten "Man holder ikke op med at lege fordi man bliver gammel. Man bliver gammel, fordi man holder op med at lege"...

Problemet er at jeg ikke ved hvordan den skal laves 100%... Så tænkte om der var nogen herinde der ville tage imod en lille udfordring og tegne en skitse, af cirkelen eller en anden form, men den "Fantasi verden" jeg fortalte om.

Ville meget gerne have en skitse at se på, som jeg evt. kan hænge op, så jeg kan se om jeg bliver træt af det, eller om det skal smides på huden...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo
  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #2   15. jun 2012 Thez, forstår ikke dit budskab xD.....

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #4   15. jun 2012 Jamen så vil æ' da se en go' dvd!

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #6   15. jun 2012 IloveGod smiley ! ?
    Ja, men synes der er mange tattoovære der kun kan få motiver, og er ret dårlige med en pen, i stedet for nålen... Sådan er tilfældet her nemlig...

    Julie P
    Ang. citatet. Det skal være dansk, da min morfar i alt den tid jeg husker har haft et skilt med citatet på hans værksted. Synes det ville virke forkert når det skal være derfra :).


Kommentér på:
Tattoo

Annonce