"Forsvundne" ting {{forumTopicSubject}}
I lange tider har jeg rendt og ledt efter de ting, som jeg skulle bruge, når jeg skulle ud af døren. De lå som regel i en anden taske eller et andet sted.
Jeg har spildt timer på at samle mine "forsvundne" ting sammen fordi jeg skulle skifte taske, men nu har jeg fundet en løsning på problemet:
Når jeg kommer hjem og ikke skal bruge tasken mere den dag, tager jeg alle tingene ud af den og lægger dem samlet et bestemt sted.
Nu kan jeg finde pas, buskort, mobiltelefon, briller og meget andet i en ruf.
I ser her et lille udsnit her, som før gjorde mig hvidhåret.
Efter denne omvæltning i min dagligdag har jeg tid tilovers, inden jeg skal ud af døren.
Måske er det en ide, nogen af jer kan bruge.
jan 2014
Følger: 20 Følgere: 236 Emner: 468 Svar: 12.805
Allerede dengang fandt jeg ud af altid at lægge nøgler m.m. på plads når jeg kom hjem
Men til gengæld, hvis jeg en sjælden gang har lagt nøglerne fra mig et tilfældigt sted, når jeg er kommet ind ad døren ---- så er jeg ved at panikke hver gang
Jeg bliver nødt til at fortælle om den gang vi skulle til en eller anden familiefest, og vi skulle køre med min bror og svigerinde ----- og vi stod der ude ved bilen og ventede --- og min bror jagtede huset rundt, for at finde sine nøgler
Langt om længe fandt han nøglerne i køleskabet
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 23 Emner: 12 Svar: 1.054
Det er MEGET FARLIGT at skifte plads med ting der normalt har en fast plads........det er det rene mareridt og straks tænker hjernen...demens..
Meeen det kunne jo tænkes den fremskredne alder....husker min mormor, der aldrig kunne finde sine briller....
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 450 Svar: 9.999
Tak for tippet
Blogger
Følger: 6 Følgere: 127 Emner: 122 Svar: 635
Nu skal jeg løse problemet med datoer. Men her skulle det være nemt - jeg tager min lille sorte bog med mig overalt og skriver ned med det samme.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 450 Svar: 9.999
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
Til hverdag bruger jeg den samme taske (, ynglings ). når vi så skal ud tager det ikke lang tid til at ommøblere til en anden model.
dec 2014
Følger: 16 Følgere: 40 Emner: 15 Svar: 1.547
nøgler og pung med penge og kort, er i mi lomme sat fast med en kæde til livremmen og mine træsko står altid ven entredøren.
Blogger
Følger: 6 Følgere: 127 Emner: 122 Svar: 635
Ideen er god for os, som skifter tasker ret tit og som glemmer hvor tingene er.
Det har hjulpet mig en del, så måske andre kan bruge den
"Forsvundne" ting
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside