{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Min egen frisør {{forumTopicSubject}}

Nu fandt jeg koden, og alt blev desværre slettet, men jeg viser jer den japanske frisør, så I kan se, hvordan han arbejder.

Jeg giver et lille resume:
Mit hår klipper jeg selv, for jeg kom hjem fra en frisør engang, som havde klippet mig vind og skæv, og i tilgift lignede jeg en halvfemsårig.
Nu har jeg lært at klippe via Youtube, og så fandt jeg ganske tilfældigt denne japaner, som klipper meget anderledes end europæerne gør, men resultatet er det samme.

Metoden er smadder nem, og jeg har lige klippet mit hår på den måde - det gik superhurtig, og i dag har jeg trimmet det og givet det en pointcut (udtynding af spidserne) Så nu er den metode klar til brug på den næste, jeg skal klippe pagehår på.


https://www.youtube.com/watch?v=rgR11o85r-o


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min egen frisør
  • #1   31. jul 2015 Det er også et lækkert kraftigt hår, han har i stolen, asiatisk hår er noget for sig selv, får du lige så tyk kant af den metode, jeg ville ikke selv få det, og stadigvæk, jeg synes det er flot, at du kan klippe dig selv i nakken smiley

    Tak for den video, den er SUPER.


  • #2   31. jul 2015 Mit hår er meget tyndere i det, men metoden er den samme, jeg bruger. Han kan bare rede det hår på plads, mens jeg må bruge skum, saltvandsspray og andet, så jeg kan få det pænt, og så ser mit hår mere fyldigt ud, end det er.

    Jeg klipper en dansk dame, som har et dejligt tykt og lidt krøllet hår. Når jeg har klippet det helt kort, skal jeg ikke rede i det, men bare nusse det på plads - sådan er vi så forskellige smiley


  • #3   31. jul 2015 Hold da op, det ser jo nemt ud! Men jeg tør nu ikke selv give mig i kast med at klippe mit lange hår... smiley

  • #4   31. jul 2015 Ja - det sværeste er kaukasisk-europæisk (skandinavisk) fint hår, det kræver sin frisør - men asiatisk hår (kinesisk, japansk, thailandsk er tykt glat og kan have mange hvirvler - det er også noget af en kunst, at klippe det for ikke at tale om afrikansk-negroid, det virker som syntetisk hår ... smiley

  • #5   31. jul 2015 Jeg klipper ikke afrohår, og jeg går langt uden om asiatere - især kinesere og japanere. De holder øje med hver bevægelse og er meget, meget kritiske. Jeg har prøvet nogle stykker smiley

    Men ellers tager jeg alt muligt - både tykt og tyndt hår, krøllet eller glat, for så får jeg øvelse i det.


  • #6   31. jul 2015 Nå, jetset, nu går den ikke længere. Jeg skal ned på gaden og handle lidt.
    Du kan have en rigtig god dag, og te dig nu ordentligt smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #7   31. jul 2015 Jeg havde ikke set dig, louise, men jeg vil nok fraråde uøvede i at begynde på den klipning her, men det er sjovt at vise, hvordan man OGSÅ kan klippe et hår, så det ser fint ud.
    NU smutter jeg ha det godt, Louise smiley smiley


  • #8   1. aug 2015 Pragtfuldt at se en kunstner i arbejde, men som jetter skriver det er altså et dejligt tykt hår han arbejder med.
    jeg må selv bruge 4 forskellige hårprodukter for at få fylde i mit hår, der er meget af det, men det er fint.
    Flot at du kan klippe dit eget hår daniella. smiley smiley


  • #9   1. aug 2015 Kisser, Jeg har også kommet flere produkter i håret, for at det kunne sidde ordentlig - trods klipningen. Men ham japaneren vil jeg følge, for den metode han bruger passer mig godt - til pagehår.

  • #10   1. aug 2015 Jeg har fået lidt inspiration, og mit offer kommer i morgen, så skal hun under saksen på en lidt anden måde, men resultatet bliver det samme - det bliver spændende.

  • #11   1. aug 2015 Og så har han en lækker saks og de er sindsyge dyre, men holda fast en fornøjelse at arbejde med - jeg synes han er fantastisk smiley

  • #12   1. aug 2015 Et skandinavisk hår kræver en del, den model Kenneth Siu har i stolen behøver bare at blive blæst tørt og med de teknikker, han klipper ind i håret er nok, det ville det ikke være på et skandinavisk fint hår - jeg kunne ønske mig at se en model, med fint hår blive klippet med samme teknikker, det vil ikke få samme udfald.

  • #13   1. aug 2015 Rigtigt, jetset, men man kan stadigvæk bruge teknikken med stor forsigtighed, især hvis håret er glat. - det kunne jeg se på mit eget hår, men faconen blev udmærket efter klipningen, og efter jeg kom lidt produkter i håret.

    Det pudsige er, at det faktisk er nemmere at klippe i et krøllet hår, da man kan "snyde" lidt, hvis man kommer til at klippe lidt forkert - DET kan man ikke i et glat hår, skulle jeg hilse og sige. Der ser man ALT.


  • #14   1. aug 2015 Rigtigt, Daniella - han er fantastisk - han har de 4 klippeformer efter verdens kendt Pivot Point - han gør det bare omvendt, nemlig klipper udefra og ind og det er i alle klippeformer - det er for vildt, jeg er lige så vildt imponeret ... smiley han bruger stort set ikke sine fingre, kun kam og saks.

  • #15   2. aug 2015 Her til morgen kom min hjemmehjælp for at kontrollere mine piller. Hun syntes, mit hår sidder smadder flot - også i nakken, så nu er jeg spændt på, hvad datteren siger, når hun kommer hjem.
    Hjemmehjælpen kunne ikke begribe, hvordan jeg kan klippe mig selv i nakken - det kan jeg bare smiley


  • #16   2. aug 2015 Ja, Daniella, som jeg også har skrevet op til flere gange, jeg begriber det heller ikke, hvordan du kan, men du kan nok optræde med det, for jeg kender kun dig, der kan ... smiley

  • #17   2. aug 2015 Jeg kender en pensionist, som er uddannet frisør, hun klipper også sig selv i nakken og har en pæn pagefrisure, som er længere end min nogensinde bliver, så er vi altså to, som kan optræde med det nummer - nej, hun har ikke vist mig, hvordan jeg skal gøre det smiley smiley

Kommentér på:
Min egen frisør

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce