{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Veninder :) {{forumTopicSubject}}

Jae, nu plejer emnerne herinde jo at være om kærlighed og kærestesorg osv..
Jeg har et lidt anderledes problem, som jeg egentlig søger lidt hjælp til..

Jeg har det problem, at jeg har enormt svært ved at finde veninder. Jeg har pissemange venner af hankøn, men når det kommer til veninder, så står jeg altså af.. Jeg har altid haft let ved at snakke med drenge og mænd, idet jeg godt kan lide den åbne form for kommunikation, som man har med dem. Samtidig elsker jeg også mine kammerater, idet jeg har mange fælles interesser med dem.. Jeg elsker biler, elsker at tage til supercross i Herning med kæresten og kammeraterne, elsker hård rockmusik, vilde koncerter, øl og sådanne ting.. Men samtidig elsker jeg, at der ikke ligger alle mulige skjulte hensigter bag samtaler, når man snakker med mænd.. Piger tolker altid på det man siger, og skal altid snakke om det bag ens ryg bagefter.. Jeg er generelt egentlig meget drenget, når det kommer til min adfærd, og når det kommer til mine interesser. Men samtidig har jeg jo også meget pigede interesser såsom heste og tøj, så der burde jo være nok at snakke om, ikke?

Måske bunder det hele i, at jeg ubevidst selv skubber piger væk, fordi jeg hader sniksnak, hader bagtalen og hader skjulte motiver...?? Jeg ved det ikke selv? hvad pokker er det, der går galt?
Jeg har altid opfattet det som om, at piger faktisk med det samme de ser mig, afskyer mig.. Det er som om, at de ikke kan lide mig pga. min udstråling eller sådan noget? Jeg er ret ligeglad med, hvad andre tænker om mig, så når jeg går ind i et rum, så udstråler jeg måske noget lidt andet, end de fleste andre piger? Eller?? Jeg ved ikke rigtigt, hvordan man lige vender den onde cirkel?

På nuværende tidspunkt går jeg på et kursus, hvor vi træner til at komme ind til politiet. Det er hammerfedt, og jeg snakker godt med de fleste fra klassen. Desværre har jeg IGENIGEN problemer med at snakke med de få andre piger, som er på kurset. Jeg vil vildt gerne lære dem bedre at kende, og forsøger så vidt muligt at spørge ind til deres liv og forsøger at invitere til samtale osv. Det ender bare altid med, at jeg føler mig udenfor, og så går jeg altså bare igen. Jeg gider ikke at voldkæmpe for at blive accepteret i deres gruppe, når jeg ved, at mændene accepterer mig.

Egentlig ved jeg ikke, om jeg overhovedet gider kæmpe for det, for jeg trives virkelig blandt de kammerater, som jeg allerede har, men altsåå.. Jeg kunne egentlig godt, når det kommer til stykket, tænke mig at arbejde med at blive bedre til det, fordi jeg jo er rigtig glad for de få veninder, som jeg rent faktisk allerede har.

Jeg har, som nævnt ovenfor, ganske få veninder på hjemmefronten, som jeg virkelig er glad for, men de har også udtalt, at de ved første øjekast virkelig ikke kunne lide mig, og at de først langtid efter de så mig første gang, faktisk oplevede, at jeg var rigtig sød og sjov at være sammen med.
Hvad er det, der går galt? Har I nogle idéer til, hvad jeg kan gøre for at virke mindre farlig, skør, sindssyg eller hvad pokker det så end er der ellers går galt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninder :)
  • #1   8. nov 2012 Hvis du har det godt med dine drengevenner, så er der ingen grund til at ændre på dig.

    Nogle gange matcher man ikke med dem man møder, og det kan godt være mange. Men en dag kommer der en pige som vader lige ind i dig med træsko på, måske en som dig selv som altid kun har haft drengevenner og snakker som en dreng, som du måske også gør, og bang så er i venner.. Veninder endda!

    Der er ingen grund til at forcere noget hvis det kræver du skal ændre på noget ved dig selv du ikke har lyst til at ændre på, og der er ingen grund til at forvente at folk ændrer sig for din skyld. Så være glad for dine få veninder og dine mange drengevenner/kammerater og nyd livet.

    Der kommer folk ind og ud af ens liv konstant, og dem der bliver hængende er dem man knytter sig til på et helt basalt og ubevidst plan. Og det plan kan man ikke tvinge frem, så den energi du bruger på de her tanker kan du lige så godt bruge på dig selv og din egen glæde, og lade tingene ske helt af sig selv.

    Du lyder cool, med rockmusik, koncerter og bajere, så bare vær dig selv helt ind i kernen, og så kommer du også til at få et meget bredere fokus og har meget lettere ved at se folk for det de er, og finde dem du kan lide smiley


  • #2   8. nov 2012 Du er sgu cool, mate smiley ! Tak for svar.

    Jeg har sørme også overvejet mange gange, om det overhovedet var værd at bruge tid på, for som nævnt har jeg det fint med de kammerater, som jeg allerede har. Jeg har bare tit tænkt på, om det var MIG den var helt gal med, og om jeg burde ændre på noget, for at kunne snakke med kvinder smiley
    Forstår sgu godt, at mænd har problemer med kvinder.. De er ikke til at finde ud af. hæhæ.


  • #3   8. nov 2012 Heh, ja det er sgu ikke altid lige nemt. Og nogle mænd kan også være kællinger, så vi er ikke helgarderede fordi vi er hankøn smiley

    Det er ikke dig der er noget galt med i hvert fald. Kun hvis du lavede om på dig selv for at tilfredsstille andres behov.

    Jeg kan godt forstå hvis du savner en at snakke om "pigeting" med. Uanset hvor godt man kan dele ting med en fyr, vil han aldrig forstå hvad en menstruationscyklus føles som, eller andre ting som kun kvinder kender noget til. Men til alt det andet lyder det til du har gode venner at snakke med, og det er i sidste ende altid det vigtigste, så længe det er ærligt venskab. Og med det mener jeg ærligt overfor en selv.

    Og når den dag kommer, at du møder en pige du klikker skide godt med, på det helt afslappede niveau som du gør med gutterne, vil du også værdsætte det meget mere fordi vedkommende kan lide dig for den du er, og du har ikke måtte gå på kompromis med dig selv for at "fortjene" dette venskab.

    Ingen årsag for svaret, og lige over smiley Er glad for du kan bruge det til noget.


  • #4   8. nov 2012 Jamen du har jo fuldstændig ret!
    Jeg tænker også, at man får de bedste venner, når man er sig selv og bliver holdt af for den man er. smiley
    Jaja, du har ret mht. at nogle mænd også er nogle bitches, men altsåå.. Det er sgu langt under halvdelen i forhold til kvinder. Der findes jo også kvindfolk, som faktisk er sygt skønherlige, og det er sådanne veninder, som jeg allerede har, så dem må jeg jo bare se om der ikke findes flere af her i verden.

    Men er glad for at høre din mening. Rart! Endnu engang tak skal du have smiley


  • #5   8. nov 2012 Det var så lidt Sanni smiley

  • #7   9. nov 2012 Piger er rigtig svære at være veninder med smiley

    jeg har kun en pigeven, og har ingen kontakt med de veninder jeg har haft tidligere.

    Generelt har jeg ikke en særlig bred vennekreds, og dem jeg holder kontakten med er altid drenge/mænd.

    Pigevenskaber har jeg rigtig svært ved at finde rundt i.

    Medmindre du mangler de der pigeting, og savner en at dulle dig op med, så er det vel også ligegyldigt? Trives du med dine venner, så er det vel alt der tæller?


  • #8   9. nov 2012 Tak søde mennesker smiley Rart med lidt feedback.
    I har ret. Jeg har bare altid undret mig over, hvad pokker der egentlig går galt, og om det var mig, som var en tumpe smiley ??

    Vitos mor!: rart at høre, at jeg ikke er det eneste kvindemenneske i verden, som har problemer med at få/have veninder.


  • #9   9. nov 2012 Sanni,
    jeg kender flere med samme problem. Min veninde har heller ikke andre pige-venner, sådan rigtigt. Kun nogle hun er i familie med smiley

    Det er alt det der hønsegårds-fnidder. Hvis man ikke er til det, kan det være rigtig svært synes jeg. Så jeg har bare opgivet.

    Kunne sikkert godt bruge nogle makeup-tips af og til, men det må jeg bare undvære! smiley hahaha!


  • #10   9. nov 2012 Hahaha . Jeg har det på fuldstændig samme måde. Jeg orker bare ikke al den sniksnak om ligegyldige ting. Jeg har virkelig ikke overskud til at diskutere, hvor grimme bukser andre folk har på, eller hvor dårlige folk er til at lægge make-up eller snakke om folk bag deres ryg. Lad os da diskutere noget samfundsrelevant i stedet... for søren mand.. hæhæ.
    Men angående make up-tips ... Dem må vi vel bare finde på nettet så smiley ?


Kommentér på:
Veninder :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce